Nogle som har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18. november 2014

aarhusmor

min mors mens stoppede da hun var 30 år og kom tilbage da hun var 50 år. Lægerne fandt aldrig ud af hvorfor. (Men det er længe siden og de var jo ikke så dygtige dengang)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

18. november 2014

Nystart

Anonym skriver:

det er altså underligt? - men, dejligt at jeg ikke er den eneste!!! Har du så børn nu, eller hvordan? Jeg tænker bare at det er jo lidt svært at planlægge at blive gravid, hvis man ikke har sin mens. Eller æl?

Ja jeg har en der er lavet på p-piller og sprunget kondom og venter en mere nu....

Jeg har underligt nok nemt ved at blive gravid....

Ja kroppen er en mærkelig en, bind i tasken er bare altid et must her...rigtig irriterende 

Anmeld

18. november 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Ja jeg har en der er lavet på p-piller og sprunget kondom og venter en mere nu....

Jeg har underligt nok nemt ved at blive gravid....

Ja kroppen er en mærkelig en, bind i tasken er bare altid et must her...rigtig irriterende 

Ja det sgu noget underligt noget. Men ja okay, hold da op?! - jeg er bare så bange for at jeg ikke kan blive gravid, når jeg nu ike har blødt så længe! :/.

- men, er du så blevet gravid ved et "uheld" altså anden gang?

Anmeld

18. november 2014

Nystart

Anonym skriver:

Ja det sgu noget underligt noget. Men ja okay, hold da op?! - jeg er bare så bange for at jeg ikke kan blive gravid, når jeg nu ike har blødt så længe! :/.

- men, er du så blevet gravid ved et "uheld" altså anden gang?

Nope 2 gange er fuld planlagt... Og er gravid for 4 gang på Ca 9 mdr jeg mistede de første 3 gange....

Vi har bare hygget Ca hver 3 dag... Og vupti så har der været bid :-) 

Anmeld

18. november 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Nope 2 gange er fuld planlagt... Og er gravid for 4 gang på Ca 9 mdr jeg mistede de første 3 gange....

Vi har bare hygget Ca hver 3 dag... Og vupti så har der været bid :-) 

Ja okay. Jamen, dvs. At du slet ike har blødt, og bum,'så blev du gravid?

Anmeld

18. november 2014

årgang84

Profilbillede for årgang84

7 måneder uden mens pga p pille stop tror jeg. Blodprøver fine. Blev undersøgt down under på en fertilitet klinik og alt var normalt 1 måned mens på normal vis igen. Underligt :-S 

Da pb, begyndte troede jeg det ville tage evigheder. Men under 1 måned ved begge så var der bonus 

Anmeld

18. november 2014

mch

Anonym skriver:

Hej alle sammen. Jeg har lige et par spørgesmål, som jeg håber i kan hjælpe mig lidt med. 

- sagen er den at jeg ikke har haft min menstruation i godt halvandet år, og efter mange besøg hos min læge, i håb om at finde "syndern" er det ikke lykkeds. Mine blodprøver er super fine, og efter et gynækologisk undersøgelse, så alt også fint ud.

- mit spørgesmål er så: er der nogle af jer som har prøvet ikke at have jeres mens. I så lang tid, for at den selv vender tilbage, og intet er galt? 

- eller... Har i fundet en grund? Håber i kan hjælpe mig!

Har ikke selv oplevet det men kender to som har.

Den ene fandt ud af hun kun fik æl og mens når hun var på p piller og blev derfor gravid og aborterede flere gange på pillerne. Så hun havde ikke mens når hun ikke var på pillerne.  De fik til sidst hjælp til at blive gravide og de har nu et barn.

Den anden havde flere børn, da hun pludseligt mistede hendes mand. Fra hans død og 5 år frem havde hun ikke mens men efter 5 år tog hun til clairvoyant for at få afsluttet tingene om hendes mand og senere på dagen fik hun hendes mens igen. 

Anmeld

18. november 2014

Anonym trådstarter

årgang84 skriver:

7 måneder uden mens pga p pille stop tror jeg. Blodprøver fine. Blev undersøgt down under på en fertilitet klinik og alt var normalt 1 måned mens på normal vis igen. Underligt :-S 

Da pb, begyndte troede jeg det ville tage evigheder. Men under 1 måned ved begge så var der bonus 

Ja okay. Min mens. Gik også helt i stå pga. P-pille stop. Efter stop, havde jeg ikke min mens. I 6-7 måneder. Så kom den tilbage, i ca. 3-4 måneder, men dog meget sparsomt. Og ja, nu har jeg så ikke set skyggen af den i halvandet år!!! :O 

- jeg er ved at blive sindssyg, men, så længe blodprøver osv. Er fine, er der vel intet at bekymre sig om:-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.