Nogle som har prøvet det?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

607 visninger
17 svar
1 synes godt om
17. november 2014

Anonym trådstarter

Hej alle sammen. Jeg har lige et par spørgesmål, som jeg håber i kan hjælpe mig lidt med. 

- sagen er den at jeg ikke har haft min menstruation i godt halvandet år, og efter mange besøg hos min læge, i håb om at finde "syndern" er det ikke lykkeds. Mine blodprøver er super fine, og efter et gynækologisk undersøgelse, så alt også fint ud.

- mit spørgesmål er så: er der nogle af jer som har prøvet ikke at have jeres mens. I så lang tid, for at den selv vender tilbage, og intet er galt? 

- eller... Har i fundet en grund? Håber i kan hjælpe mig!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

17. november 2014

Anonym trådstarter

Ingen?

Anmeld

17. november 2014

esioul

Anonym skriver:

Hej alle sammen. Jeg har lige et par spørgesmål, som jeg håber i kan hjælpe mig lidt med. 

- sagen er den at jeg ikke har haft min menstruation i godt halvandet år, og efter mange besøg hos min læge, i håb om at finde "syndern" er det ikke lykkeds. Mine blodprøver er super fine, og efter et gynækologisk undersøgelse, så alt også fint ud.

- mit spørgesmål er så: er der nogle af jer som har prøvet ikke at have jeres mens. I så lang tid, for at den selv vender tilbage, og intet er galt? 

- eller... Har i fundet en grund? Håber i kan hjælpe mig!

Det er godt nok længe. 

Har du slet ikke blødt i 1,5 år?

Anmeld

17. november 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det er godt nok længe. 

Har du slet ikke blødt i 1,5 år?

Niks:/

Anmeld

17. november 2014

esioul

Anonym skriver:

Niks:/

Det lyder utroligt. Hvor mange blodprøver har du fået taget? 

Jeg tror jeg ville overveje p-piller for at få skubbet gang i kroppen, men først og fremmest skal du undersøges. Det er ikke normalt i hvert fald. 

Anmeld

17. november 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Det lyder utroligt. Hvor mange blodprøver har du fået taget? 

Jeg tror jeg ville overveje p-piller for at få skubbet gang i kroppen, men først og fremmest skal du undersøges. Det er ikke normalt i hvert fald. 

Jeg har fået taget blodprøver for stofskifte, mandelige kønshormoner, og hypofysen. Og alle var normale.

- mil læge siger at så længe at jeg ikke vil have børn lige nu, så er der ingen grund til at give mig hormoner. Og jeg er sammentidig igang med et vægttab, så ville jo også være ked af at tage på. :-)

Anmeld

17. november 2014

esioul

Anonym skriver:

Jeg har fået taget blodprøver for stofskifte, mandelige kønshormoner, og hypofysen. Og alle var normale.

- mil læge siger at så længe at jeg ikke vil have børn lige nu, så er der ingen grund til at give mig hormoner. Og jeg er sammentidig igang med et vægttab, så ville jo også være ked af at tage på. :-)

Vægttab kan i hvert fald være med til at sætte skub i kroppen. 

Anmeld

18. november 2014

Anonym trådstarter

esioul skriver:

Vægttab kan i hvert fald være med til at sætte skub i kroppen. 

Ja, det er jo også det jeg inderligt håber på! -men, når jeg spørger min læge om det kan være en årsag, siger han at det tror han ikke det er.

Anmeld

18. november 2014

Nystart

Jeps....

Min kommer og går uden der er nogen grund til det, og forklaring.. jeg er tjekket for PCO mm.. men alt er normalt....

Anmeld

18. november 2014

Anonym trådstarter

Nystart skriver:

Jeps....

Min kommer og går uden der er nogen grund til det, og forklaring.. jeg er tjekket for PCO mm.. men alt er normalt....

det er altså underligt? - men, dejligt at jeg ikke er den eneste!!! Har du så børn nu, eller hvordan? Jeg tænker bare at det er jo lidt svært at planlægge at blive gravid, hvis man ikke har sin mens. Eller æl?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.