Vendingsforsøg

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2014

tarkoflen

Jeg havde en fantastisk oplevelse med vendingsforsøg. Det tog noget tid, men det gjorde på ingen måde ondt på mig! Min datter lå også med hovedet godt placeret på mit højre ribben og jeg havde i en uge hostet så voldsomt at jeg faktisk havde en mistanke om at mit ribben var blevet bøjet. Jeg var med andre ord max øm! Det var den vildeste lettelse da hun var blevet vendt 

Jeg kan ikke huske om jeg havde mulighed for at sige nej tak, men jeg var meget opsat på at hun bare skulle vendes, jeg ville ikke have ks!

Jeg synes du skal fortælle hvordan du har reageret på medicinen tidligere og at du er nervøs! Og hvis du virkelig ikke har lyst så bed om at høre om muligheden for sædefødsel!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2014

Anonym trådstarter

Skouboe skriver:

Mit PKS lå midt i sommerferien og var super hyggeligt. Det var "ferie-afløsere" der udførte det, dvs læger, der ikke normalt gjorde sådan nogle ting og de hyggede sig virkeligt. Ham der skar mig op var den ledende overlæge på børneafdelingen og ham der syede mig sammen var ledende plastikkirurg og han SVOR at det var den fineste syning nogen gravid kunne drømme om.

De hyggede, spøgte, sang fødselsdagssang for min datter, solen skinnede og jeg var den første, der kom til, så jeg var ikke engang sur pga. fasten. Eneste slange i paradiset var at selvom de havde en meget erfaren narkoselæge til at lægge en blokade på mig, måtte han efter 4 forsøg tilkalde forstærkning.

Det var alt i alt en fantastisk oplevelse - men jeg er ret sikker på at det ikke er sådan hver gang

Tak for dit svar, det lyder som en rigtig dejlig første fødselsdag  

Anmeld

16. november 2014

Anonym trådstarter

tarkoflen skriver:

Jeg havde en fantastisk oplevelse med vendingsforsøg. Det tog noget tid, men det gjorde på ingen måde ondt på mig! Min datter lå også med hovedet godt placeret på mit højre ribben og jeg havde i en uge hostet så voldsomt at jeg faktisk havde en mistanke om at mit ribben var blevet bøjet. Jeg var med andre ord max øm! Det var den vildeste lettelse da hun var blevet vendt 

Jeg kan ikke huske om jeg havde mulighed for at sige nej tak, men jeg var meget opsat på at hun bare skulle vendes, jeg ville ikke have ks!

Jeg synes du skal fortælle hvordan du har reageret på medicinen tidligere og at du er nervøs! Og hvis du virkelig ikke har lyst så bed om at høre om muligheden for sædefødsel!

Tak for dit svar, dejligt at du havde en positiv oplevelse med det!  Jeg har bestemt mig for, at jeg intet beslutter på forhånd, i håb om at gå ind til det så "åben" som muligt, og først træffe et valg, når jeg rent faktisk er informeret godt nok til det!

Anmeld

16. november 2014

tarkoflen

Anonym skriver:

Tak for dit svar, dejligt at du havde en positiv oplevelse med det!  Jeg har bestemt mig for, at jeg intet beslutter på forhånd, i håb om at gå ind til det så "åben" som muligt, og først træffe et valg, når jeg rent faktisk er informeret godt nok til det!

Det var da så lidt! Jeg synes næsten kun man hører om de rædselsfulde forløb, derfor bød jeg ind med mit! Jeg er ret sikker på jeg blev spurgt flere gange om jeg var ok og om jeg ville fortsætte, så jeg er ret sikker på de nok skal lytte til dig også selvom du hurtigt synes at nok er nok. Mit vendingsforsøg foregik på Skejby, hvis  nu det skulle være der du også skulle hen 

Held og lykke med det hele 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.