Vi venter os en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

16. november 2014

EAF

Dianabk skriver:

Pige 

Så nu skal vi lige finde navnet til hende 

Det skal starte med F og passe til Noah.

tænk at jeg skal være mor til pseudotvillinger  Det er så vildt. Troede aldrig at jeg skulle være det, men hvor er det fantastisk og hvor glæder jeg mig bare helt vildt til 26/5-15 

Vi vi flytter i det nye hus om 2 uger, så nu er vi gået igang med at pakke lejligheden ned.

har fået ny dagpleje plads til Noah (500 M væk fra huset) og jeg kommer kun til at bruge 20 min på arbejde hvor jeg ku bruger 55 min 

Glæder mig til vi er kommet på plads i huset for så skal Dankortet straffes  Skal meget ud og købe pige ting 

Lige et lille glædes indlæg fra mig 

Noah og.. 

Frida

Freja

Frederikke

Fiona

Fenja

Flora

Felicia

Filippa

Flour

Fie

Fifi

Flikka

Filucca

Fryd

...  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2014

L-Mortil3

Stort tillykke!!! Pseudo'er er fantastisk! Her er der  lige knap 16 mdr i mellem :-)

Anmeld

17. november 2014

Trekløver(:

Dianabk skriver:

Pige 

tænk at jeg skal være mor til pseudotvillinger  Det er så vildt. Troede aldrig at jeg skulle være det, men hvor er det fantastisk og hvor glæder jeg mig bare helt vildt til 26/5-15 

Vi vi flytter i det nye hus om 2 uger, så nu er vi gået igang med at pakke lejligheden ned.

har fået ny dagpleje plads til Noah (500 M væk fra huset) og jeg kommer kun til at bruge 20 min på arbejde hvor jeg ku bruger 55 min 

Glæder mig til vi er kommet på plads i huset for så skal Dankortet straffes  Skal meget ud og købe pige ting 

Tillykke med det, hvor bliver det spænende 

Her lidt navne forslag: 

Fie

Frida

Freja

Fanny

Frederikke

Fibi

Anmeld

17. november 2014

Mor til F

Dianabk skriver:

Pige 

Stort tillykke med lillesøster i maven  

Anmeld

17. november 2014

Dianabk

Damm-Jensen skriver:

Stort tillykke med den kommende pige 

Første navn der faldt mig ind var Frederikke 

men blev lige lidt nysgerrig. Hvad er pseudotvillinger? 

Det er når der er 18 mdr og derunder imellem børnene 

Anmeld

17. november 2014

De3Guldklumper

Stort tillykke - har selv et hold pseudotvillinger som er pige/ dreng med 15 mdr imellem

Anmeld

17. november 2014

Damm-Jensen

Tak for svaret 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.