Vi venter os en

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

919 visninger
16 svar
18 synes godt om
16. november 2014

Dianabk

Pige 

Så nu skal vi lige finde navnet til hende 

Det skal starte med F og passe til Noah.

tænk at jeg skal være mor til pseudotvillinger  Det er så vildt. Troede aldrig at jeg skulle være det, men hvor er det fantastisk og hvor glæder jeg mig bare helt vildt til 26/5-15 

Vi vi flytter i det nye hus om 2 uger, så nu er vi gået igang med at pakke lejligheden ned.

har fået ny dagpleje plads til Noah (500 M væk fra huset) og jeg kommer kun til at bruge 20 min på arbejde hvor jeg ku bruger 55 min 

Glæder mig til vi er kommet på plads i huset for så skal Dankortet straffes  Skal meget ud og købe pige ting 

Lige et lille glædes indlæg fra mig 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. november 2014

Dianabk

Det gik vist lidt for hurtigt på tasterne. Det er selvfølgelig D 26/4-15 jeg er sat til 

Anmeld

16. november 2014

Spirrevip

Stort tillykke og altså pigeting kan man vist aldrig for nok af - og det siger jeg, som ikke engang er mor endnu  der er bare så mange lækre kjoler, tunikaer, trøjer, sko, bamser osv. 

Anmeld

16. november 2014

Dianabk

Spirrevip skriver:

Stort tillykke og altså pigeting kan man vist aldrig for nok af - og det siger jeg, som ikke engang er mor endnu  der er bare så mange lækre kjoler, tunikaer, trøjer, sko, bamser osv. 

Mange tak...

ja glæder mig lidt til jeg skal ud og ose 

Anmeld

16. november 2014

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Tillykke med at I skal have en pige

Er selv mor til en dreng og pige som er pseudotvillinger

Anmeld

16. november 2014

Dianabk

MoarHvidovre skriver:

Tillykke med at I skal have en pige

Er selv mor til en dreng og pige som er pseudotvillinger

Hvor sjovt  

Har du nogen gode råd? 

Anmeld

16. november 2014

MoarHvidovre

Dianabk skriver:

Hvor sjovt  

Har du nogen gode råd? 

Vi købte hurtigt en kravlegård hvor vi kunne ligge lillesøster op i, så man ikke skulle have øjne på begge børn hele tiden. Så havde vi rigtig meget glæde af en tvillingeklapvogn

Anmeld

16. november 2014

Dianabk

MoarHvidovre skriver:

Vi købte hurtigt en kravlegård hvor vi kunne ligge lillesøster op i, så man ikke skulle have øjne på begge børn hele tiden. Så havde vi rigtig meget glæde af en tvillingeklapvogn

Ok 

Kravlegårde låner vi af noget familie  Og jeg har været ude og insistere i en søskende vogn hvor der er 2 klapvognsdele med og 1 lift 

Har dine hver sit værelse? 

Jeg håber lidt de kan komme på fælles værelse når den lille sover igennem 

Anmeld

16. november 2014

MoarHvidovre

Dianabk skriver:

Ok 

Kravlegårde låner vi af noget familie  Og jeg har været ude og insistere i en søskende vogn hvor der er 2 klapvognsdele med og 1 lift 

Har dine hver sit værelse? 

Jeg håber lidt de kan komme på fælles værelse når den lille sover igennem 

Nej, de har altid delt værelse uden problemer. De er nu 5 1/2 år og 7 år. Det har de gjort siden lillesøster var 1 år.

Super ide med kravlegården. Jeg var for nervøs til, at gå på toilettet uden de var uden opsyn og investerede hurtigt i en. Det gav mig en ro

Anmeld

16. november 2014

Damm-Jensen

Dianabk skriver:

Pige 

Så nu skal vi lige finde navnet til hende 

Det skal starte med F og passe til Noah.

tænk at jeg skal være mor til pseudotvillinger  Det er så vildt. Troede aldrig at jeg skulle være det, men hvor er det fantastisk og hvor glæder jeg mig bare helt vildt til 26/5-15 

Vi vi flytter i det nye hus om 2 uger, så nu er vi gået igang med at pakke lejligheden ned.

har fået ny dagpleje plads til Noah (500 M væk fra huset) og jeg kommer kun til at bruge 20 min på arbejde hvor jeg ku bruger 55 min 

Glæder mig til vi er kommet på plads i huset for så skal Dankortet straffes  Skal meget ud og købe pige ting 

Lige et lille glædes indlæg fra mig 

Stort tillykke med den kommende pige 

Første navn der faldt mig ind var Frederikke 

men blev lige lidt nysgerrig. Hvad er pseudotvillinger? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.