Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Caroline86 skriver:nøj søde! stooooort tillykke! Se, hvad jeg går glip af ved ikke at være på en hel dag!!! Din dejlige pige får SÅÅÅ godt af at komme hjem til dig igen, og ud af alt den tumult med sin far!Og han kan da anke alt det han vil!? Det ændrer ikke deres beslutning, det er jeg stensikker på!!! Som du selv siger, han har intet på dig, du er en fantastisk mor for de piger og Kenneth elsker dem og de ham!Kæmpe tillykke med sejren!! det er fortjentkrammer
Det må ha været hårdt for både hende og dig!!! Er glad for at høre at du får hende tilbage! Stort tillykke her fra og et stort
Sweet1978 skriver:JEG VANDT hun skal have bopæl her nu er det kun ventetid alt afhængig af om han anker, han har ikke mere på mig. Jeg BLIVER genforenet med min datter.
Sweet1978 skriver:Ja tror også han anker, ellers er det i al fald hans advokat der siger stop, men det tror jeg måske og han altså advokaten gør for man kan ikke føre en sag med argumenter der ikke findes. Og allerede ved sidste retsmøde havde de ikke meget mere at sige.
ladydan1 skriver:Håber sku for dig! Håber han indser at kampen er tabt og at han ikke rammer dig med jeres datter.hvornår for du besked om det??Krydser fingre for dig!:-) Sisse
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128