Opråb om nadia

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. august 2009

trunte89

Stort tillykke. HVor er det dog dejligt!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. august 2009

Sweet1978

Caroline86 skriver:

nøj søde! stooooort tillykke! Se, hvad jeg går glip af ved ikke at være på en hel dag!!! Din dejlige pige får SÅÅÅ godt af at komme hjem til dig igen, og ud af alt den tumult med sin far!
Og han kan da anke alt det han vil!? Det ændrer ikke deres beslutning, det er jeg stensikker på!!! Som du selv siger, han har intet på dig, du er en fantastisk mor for de piger og Kenneth elsker dem og de ham!
Kæmpe tillykke med sejren!! det er fortjent
krammer

Tak

Anmeld

24. august 2009

Ayasmor

nøj hvor er det bare en fantastisk nyhed. Det bliver så dejligt for din datter at komme hjem til sin mor igen.. Stort tillykke med det hele..

Anmeld

24. august 2009

Mormilla

Det må ha været hårdt for både hende og dig!!! Er glad for at høre at du får hende tilbage! Stort tillykke her fra og et stort

Anmeld

24. august 2009

karina1980

hvor fedt, tillykke

Anmeld

24. august 2009

snefnug

et stort tillykke herfra

Anmeld

24. august 2009

Becks

Sweet1978 skriver:

JEG VANDT hun skal have bopæl her nu er det kun ventetid alt afhængig af om han anker, han har ikke mere på mig. Jeg BLIVER genforenet med min datter.

STORT tillykke, ih hvor har jeg taenkt paa jer idag..
hvor er det dejligt for jer...

Anmeld

24. august 2009

Sweet1978

Takker lige igen til alle dem der har skrevet siden sidst, dejligt med alle de varme tanker og at i alle har været med og støttet mig igennem det.

Anmeld

25. august 2009

Nemesis

Sweet1978 skriver:

Ja tror også han anker, ellers er det i al fald hans advokat der siger stop, men det tror jeg måske og han altså advokaten gør for man kan ikke føre en sag med argumenter der ikke findes. Og allerede ved sidste retsmøde havde de ikke meget mere at sige.

Håber sku for dig! Håber han indser at kampen er tabt og at han ikke rammer dig med jeres datter.

hvornår for du besked om det??

Krydser fingre for dig!
:-) Sisse

Anmeld

25. august 2009

Sweet1978

ladydan1 skriver:

Håber sku for dig! Håber han indser at kampen er tabt og at han ikke rammer dig med jeres datter.

hvornår for du besked om det??

Krydser fingre for dig!
:-) Sisse

Min advokat vil spørge hans advokat om planerne også så jeg ved om jeg skal melde hende i skole nu eller ej, men de har ikke pligt til at svare vi ved det først om 14 dage når ankeperioden er ovre og  vi ved om de har indsendt noget. Men det var jo bare smart med en forhåndsmelding så hun kan starte i skole fra dag 1 i stedet for at skulle gå hjemme og gå  glip af noget.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.