Pia. skriver:
tillykke med den vundne sag... Nu har du jo været meget åben omkring alt det her med din datter, så håber ikke jeg kommer for tæt på når jeg spørg til hende, hvordan har hun det ? - er det også hendes valg at bo hos dig ? hvad med skole, venner og familien der hvor hun bor nu ?
hvad med hendes far og hvorfor er det pludselig lavet om hun skal flytte fra ham og hvorfor boede hun der i første omgang ...
Håber ikke jeg kommer for tæt på og hvis dette er tilfælde så undlader du bare at svare, men det er nogle tanker jeg har gjort mig...
måske du har fortalt om det før og jeg bare ikke har set det eller kan huske det..
knus Pia.
Du spørger bare jeg er altid en åben bog 
Hun har det rigtig skidt desværre, der bliver noget at rette op, ja det har været hendes største ønske - hun har slet ikke fattet at hun skulle bo der at jeg ikke tog hende med osv. Hun skal skifte skole, hun har ikke ret mange venner og og familien skal vi nok holde kontakt til er flink til at køre derned.
Sagens kerne: Hun har boet hos mig siden vi gik fra hinanden i 2001, i 2007 fødte jeg Danielle og fik en "fødsels" depression der er lidt i tvivl men gik ned i al fald. Var indlagt i 3 måneder hvor mine forældre fik plejeorlov til Danielle, men Nadia havde jo en far så hun blev placeret der.
Da jeg blev udskrevet flyttede jeg hjem til mine forældre for støtte og observation indtil jeg var helt raskmeldt, lejlighed var opsat og tømt mm. Vi boede der et år fra 2007 til 2008, Jeg havde i det år Nadia tilbage og boede med begge børn hos mine forældere. Info - hun havde jo flyttet skole for at være hos sin far mens jeg var indlagt, men kunne heldigvis gå der fra mine forældres hus også. Jeg havde jo i mellem tiden fundet Kenneth i Randers, så da jeg skulle starte frisk op fandt jeg en lejlighed i Randers i den tro at jeg selvfølgelig flyttede med begge piger. Så kom problemmet, han mente for det første ikke jeg var rask nok til at flytte fra mine forældre og for det andet ikke at Nadia skulle skifte skole igen.
Han fik hende midlertidigt under retssagen for at hun ikke skulle brydes op for at komme tilbage hvis han vandt.
For det første var det jo ham der startede hende op i Vejen skole, uden den rigtige støtte, så hun fik ikke dannet venskaber og stod meget alene da jeg fik hende retur. Vi fik lidt rettet op på det, men nu har han jo haft hende næsten et år igen siden november da jeg flyttede. Og hun har ingen venner, plus at hun bliver behandlet som skidt af både ham og farmor. Hun har virklig fortalt meget grimt og lidt følt at jeg har svigtet hende/efterladt hende der. Men jeg har nået hende og forklaret at det er fars der har startet det at jeg har kæmpet som en gal og at jeg hellere end gerne vil have hende med.
Nu skal hun tilbage i kærlige omgivelser og jeg skal nok give hende en god start i den nye skole så hun får venner her. Det kan kun blive bedre....
Som jeg ser det har han aldrig været interreseret i hende, så havde han jo behandlet hende ordentligt så hun også ønskede at bo der. Det var en ren straf af mig, fordi jeg gik videre med en anden mand og er lykkelig. Godt han ikke vandt.
Anmeld