Test for graviditet med ÆL-teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2014

Anonym trådstarter

namaha skriver:

min ser også helt forkert ud, men det undre mig at jeg får en positiv æl test når jeg er på dag 25, så ville jeg jo ikke være frugtbar???
Er forvirrer

Nej så har du da en ualmindelig lang cyklus. Har du prøvet med en alm. G-test?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2014

namaha

tog en alm g-test til morgen det var antydning af en streg men uden farve

min æl test så sådan ud

har taget to teste

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. november 2014

Anonym trådstarter

namaha skriver:

min æl test så sådan ud

har taget to teste

Den ser godt nok også noget mere positiv ud end mine! Hmm mon ikke du er gravid så. Altså bare der er en streg på en g-test bør den jo være positiv.

jeg har dog testet positiv på en g-test hvor at det var min ægløsning den slog  ud på.

Anmeld

14. november 2014

namaha

Krydser finger har prøvet i 7 måneder nu, så det ville være en glæde

Hvis det skulle være så er de eneste tegn, at jeg hele tiden føler jeg skal tisse, også har jeg haft rigtig meget halsbrand de sidste to dage og det er kun blevet værrer
Men det ville være lykke her

Anmeld

14. november 2014

Emilie91

namaha skriver:

min æl test så sådan ud

har taget to teste

Er den øverste en gtest ? for så du da gravid  

Anmeld

14. november 2014

namaha

de begge er æl test

Anmeld

14. november 2014

Anonym trådstarter

namaha skriver:

Krydser finger har prøvet i 7 måneder nu, så det ville være en glæde

Hvis det skulle være så er de eneste tegn, at jeg hele tiden føler jeg skal tisse, også har jeg haft rigtig meget halsbrand de sidste to dage og det er kun blevet værrer
Men det ville være lykke her

Jeg havde også voldsom halsbrænd med min første og har også haft det i denne uge også derfor at jeg mistænkte at den var der nu.

uhh jeg håber da for dig

Anmeld

14. november 2014

namaha

Anonym skriver:

Jeg havde også voldsom halsbrænd med min første og har også haft det i denne uge også derfor at jeg mistænkte at den var der nu.

uhh jeg håber da for dig

Håber også du er

Det er vores første og jeg har været gravid før men det er ved at være 2-3 år siden men fik en abort dengang af personlige orsager, og har kun fortrudt det siden, og dengang blev jeg gravid men det sammen, så det er hårdt at kæmpe

Anmeld

14. november 2014

Anonym trådstarter

namaha skriver:

Håber også du er

Det er vores første og jeg har været gravid før men det er ved at være 2-3 år siden men fik en abort dengang af personlige orsager, og har kun fortrudt det siden, og dengang blev jeg gravid men det sammen, så det er hårdt at kæmpe

Jeg tror det dog ikke når nu ÆL-testen ikke slog ud. Men med min første kunne jeg faktisk kun lave meget svagt positive g-teste lige meget hvor gravid jeg blev fik også en scanning i uge 7 for at være sikker på at jeg var gravid.

nu må vi se, har jo alligevel 4 dage til forventet mens.

Anmeld

15. november 2014

Miss BananaHammock

Jeg har en veninde der har ægløsning lige inden hendes mens. Hun har Pco men jeg ved ikke om de to ting hænger sammen. 

Ville bare tilføje at man godt kan risikere af have ægløsning meget sent i sin cyklus. ��

For at det et graviditet i ser dog! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.