Test for graviditet med ÆL-teste?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

965 visninger
19 svar
1 synes godt om
14. november 2014

Anonym trådstarter

Hej

jeg har læst mig frem til at nogle kan teste positiv for graviditet på en ÆL-test. Men hvor tydelig skal den ekstra streg være for at det er et resultat man kan regne med?

Har selv lige prøve at at ta en da jeg har haft en del ømhed i mine brystvorter. 

Der kommer en svag ekstra streg, men er det nok, eller er det meget normalt st der kommer en svag ekstra streg når man ikke har Ægløsning? Jeg har 4 dage til jeg forventer at min mens burde komme.

Jer der har testet positiv på en ÆL-test hvor tydelige har den ekstrastreg været?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Hvis er ÆL test kryds reagere på HCG,bliver test stregen mørke lille /sort.

Anmeld

14. november 2014

VNB

Hej

jeg har læst mig frem til at nogle kan teste positiv for graviditet på en ÆL-test. Men hvor tydelig skal den ekstra streg være for at det er et resultat man kan regne med?

Har selv lige prøve at at ta en da jeg har haft en del ømhed i mine brystvorter. 

Der kommer en svag ekstra streg, men er det nok, eller er det meget normalt st der kommer en svag ekstra streg når man ikke har Ægløsning? Jeg har 4 dage til jeg forventer at min mens burde komme.

Jer der har testet positiv på en ÆL-test hvor tydelige har den ekstrastreg været?

Jeg er gravid, og havde en gammel ægløsningstest liggende som jeg lige har taget her for 2 minutter siden - så kan du se hvordan sådan en test ser ud hvis man er gravid 

Streg nr 1 bliver altså pænt mørk, så hvis din streg nr 1 er lysere end streg nr 2 så vil jeg sige at din test er negativ for graviditet. 

Men prøv da for en sikkerheds skyld med en rigtig graviditets test 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

14. november 2014

Anonym trådstarter

Tusind tak! Så er den helt sikkert negativ! Min ser helt anderledes ud

Anmeld

14. november 2014

VNB

Anonym skriver:

Tusind tak! Så er den helt sikkert negativ! Min ser helt anderledes ud

Det var så lidt 

Ønsker dig held og lykke, hvis du forsøger at blive gravid 

Anmeld

14. november 2014

Anonym trådstarter

VNB skriver:

Det var så lidt 

Jo det var planen og tak

Anmeld

14. november 2014

Anonym trådstarter

VNB skriver:

Det var så lidt 

Jo det var planen og tak

Anmeld

14. november 2014

namaha

min ser også helt forkert ud, men det undre mig at jeg får en positiv æl test når jeg er på dag 25, så ville jeg jo ikke være frugtbar???
Er forvirrer

Anmeld

14. november 2014

Anonym trådstarter

namaha skriver:

min ser også helt forkert ud, men det undre mig at jeg får en positiv æl test når jeg er på dag 25, så ville jeg jo ikke være frugtbar???
Er forvirrer

Nej jeg tænker også at det er lidt underligt. Men har aldrig rigtig kunne finde ud af de ÆL-teste! Men min var ekstrem svag. Du kunne godt se stregen men du skulle bare ret tæt på.

Anmeld

14. november 2014

namaha

min var overhovedet ikke svag, den var så positiv at man skulle tro jeg havde æl lige nu men det har jeg ikke for er jo på dag 25 ��

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.