Jeg prøvede at minde ham om vores datter og til sidst da alle muligheder var brugte tyssede jeg forsigtigt på ham. Han blev vild gal og sagde jeg ikke skulle tysse jeg sagde ja undskyld men sænk stemmen for ( navn på datter ) han råbte jeg er ligeglad og her blev jeg trodsig og sagde "NEJ for hun kommer før alt andet husker du nok " det fik ham til at stoppe og ja han sover i soveværelset og datter og jeg på sofaerne ( jeg kan nu ikke sove)
Han siger altid han hader han bliver hidsig men når han står i det kan intet trænge ind til ham... Og vi er begge på SU med et barn på 14 måneder så psykolog har vi bare ikke penge til og kommunen hjælper ikke..
Kan bare ikke have at få skyld for han lyver igen men han er også for stædig til at mene andet... Er bare så bange for om han lyver om noget andet om han igen skjulte noget for har mærket en forandring på det sidste og sagt det men får afvide han er træt...
Min far bor alene i en 4 værelses 2 min her fra så kan flytte fra den ene dag til den anden men ja ved ikke..
og og flytter jeg hjem til far får jeg aldrig lov at flytte ud igen
Forstår godt dine frustrationer, sårede følelser og knuste tillid pga. utroskabet !!
MEN du valgte at give forholdet en chance mere, og dermed også tilgive ham - men det er tydeligt, at du ikke har tilgivet utroskabet, og derfor får i aldrig opbygget en tillid til hinanden igen.
Du er nød til at beslutte dig for, om du vil forblive samme
n med din kæreste eller ej. At du skal "tjekke" hans mobil, og holde opsyn med ham, hver evig eneste gang han bruger den - det er en uholdbar løsning !! Jeg vil gætte på,at han er ved at eksplodere indeni af bare frustrationer over, at hans partner konstant holder opsyn med ham, som var du hans mor.
Jeg forstår han bliver binde gal af det, og du må afgøre med dig selv om du vil fortsætte forholdet med ham - VIL du gerne fortsætte, så må du vælge at have tillid til hans ord, og blande dig helt uden om hans brug af telefonen.
Lige nu, føler han sig sikkert under opsyn af en kvinde som konstant har dømt og analyseret alt, før hun overhovedet ved noget - og jeg ville selv til sidst blive stik tosset af al den kontrol.
Husk, i ejer ikke hinanden.
Jeg forstår hvor forfærdelig utroskaben føles, men resten af jeres forhold skal ikke være præget af dårlige oplevelser fra fortiden - du må vælge.
Ønsker dig alt det bedste !