Hejsa.
Grunden til at jeg er anonym, er at jeg ved at flere af vores fælles bekendte også er på denne side. Jeg har et spørgsmål, og en problemstilling som nærmest er ved at ødelægge min kærestes og jegs forhold. Han er EKSTREMT mærkelig omkring mad. Når vi skal lave mad så skal køkkenbordene vaskes ned med sæbe først, og opvaskebørsten og opvaskemiddelet må ikke være i vasken. Han skal dufte og snuse, pille og røre ved ALLE madvarer for at være helt sikker på at det er OK. Vi kan ikke engang tage mad op af fryseren dagen før, da han VED at det fordærver på 12 timer. Det betyder også at vi ikke kan købe billigt kød til nedfrysning, hvis der f.eks. er 2 dage til mindst holdbar til. Jeg aner simpelthen ikke hvad jeg skal gøre, og jeg har prøvet at snakke med ham omkring det, men han flipper fuldstændig ud hver gang, og så er jeg uhygiejnisk osv. Rester der har lagt i køleskabet i mere end et døgn kan heller ikke spises.
Derudover så er han også helt ekstrem med rengøring. Han har ikke noget mod rod, men når der skal støves af herhjemme, så kommer han fandme næsten en halv flaske opvaskemiddel på kluden (overdrivelse fremmer forståelsen) og det synes jeg altså er vildt ulækkert. Det skal også siges at hans mor er på præcis samme måde, så han forstår bare ikke hvorfor vi ikke kan gøre det på hans måde.
HJÆLP! Jeg er så frustreret!!! Hvad gør jeg lige??

Anmeld