Barsel ???

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.583 visninger
12 svar
4 synes godt om
13. november 2014

Anonym trådstarter

Når min mand(gift) tjener 12.000 før skat, hvad får jeg så i kontanthjælp på barsel,??? 

Har aldrig før været på kontanthjælp, og kan ikke finde noget om Det på deres hjemmeside ��

jeg eg ved han skal forsørge mig, men har indtægt ikke også noget at sige?? 

Hvis vi skal leve af hans 9000 udbetalt, med 3 børn, så bliver det godt nok stramt  

nogen der har oplevet lignende ? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

Anonym trådstarter

Slet ingen ???  

Anmeld

13. november 2014

Astoria

Profilbillede for Astoria

Du skriver ikke hvor gamle i er og om du har en uddannelse? 

Anmeld

13. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Jeg mener din mand skal tjene hvad der svarer til 2xkontanthjælp før gensidig forsørgerpligt gør sig gældende og det gør han ikke med sine 12000 før skat  

Anmeld

13. november 2014

Jj1709

Når din mand tjener så lidt, så tror jeg du får den alm. Forsørger takst på barsel.. Alt efter din alder er det mellem 11 og 14000 før skat 

men jeg synes du skal ringe til ydelseskontoret og spørge, de kan give dig det nøjagtige beløb 

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

Demosan skriver:

Du skriver ikke hvor gamle i er og om du har en uddannelse? 

Vi er 24, og afslutter hf her til juni 

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

Mor11 skriver:

Jeg mener din mand skal tjene hvad der svarer til 2xkontanthjælp før gensidig forsørgerpligt gør sig gældende og det gør han ikke med sine 12000 før skat  

Det var godt at høre, snakkede lige med en der mente han skulle forsørge mig 100% . Og med kun 9000 udbetalt, ville det blive MEGET STRAMT

Anmeld

13. november 2014

Anonym trådstarter

Jj1709 skriver:

Når din mand tjener så lidt, så tror jeg du får den alm. Forsørger takst på barsel.. Alt efter din alder er det mellem 11 og 14000 før skat 

men jeg synes du skal ringe til ydelseskontoret og spørge, de kan give dig det nøjagtige beløb 

Må lige have fat i dem imorgen så  

synes et godt nok det her kontanthjælp er meget forvirrende  

Anmeld

13. november 2014

got2b

Jeg er på kontanthjælp nu, og jeg vil få 14.000 før skat, det os kun fordi jeg er under 25 og min kæreste over 25, os har kærestens indtægt intet at gøre med din kontanthjælp. Men når i begge er under 25 så ved jeg det godt nok ikke, gå op til det lokale Jobcenret og få en tid til en rådgiver (:

Anmeld

13. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
got2b skriver:

Jeg er på kontanthjælp nu, og jeg vil få 14.000 før skat, det os kun fordi jeg er under 25 og min kæreste over 25, os har kærestens indtægt intet at gøre med din kontanthjælp. Men når i begge er under 25 så ved jeg det godt nok ikke, gå op til det lokale Jobcenret og få en tid til en rådgiver (:

Når de er gift er alderen underordnet så har man forsørgerpligt pr automatik. Men igen, kun hvis den anden part tjener mere end x antal kroner før skat  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.