Shit! Er jeg måske gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2014

mortilsilke

mullesmith2 skriver:

Jo gu er det da så! Men sådan sker bare, og er jeg gravid så et det sådan det er. Er egentlig mere interesseret i at høre om det er helt ved siden af at man mærker symptomer allerede 1-2 dage efter ægløsning? Er ikke interesseret i at få afvide hvor uansvarlig jeg (og min mand) er.

Jeg synes bare virkelig det lød på dit indlæg at et lille barn slet ikke på nogen måde passer ind for jer lige nu, og så kan det godt være at det bare sker sådan noget... Det burde det bare heller ikke, for det er et andet liv der spiller en og ikke kun ens eget.. 

Mht til dit spørgsmål kan jeg desværre ikke svare, da jeg ingen symptomer havde udover udeblevet mens :-)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2014

got2b

mullesmith2 skriver:

Har haft murren i underlivet siden i mandags, havde efter beregning ægløsning i søndags og min mand og jeg havde ubeskyttet sex i lørdags, dog kom han ikke inde i mig, men der kommer jo lidt under agten. Det er bestemt ikke meningen at vi vil have en mere, ik endnu ihvertfald, vi har tvillinger fra 2010 de bliver snart 4 år (18. Nov). Vi kom bare til at hygge os lidt for meget i lørdags da vi var på krohold.  Nå men det jeg ville høre om er vel bare om nogen andre har oplevet murren og faktisk også kvalme (mandags) allerede dagen efter ægløsning..? Håber ikke jeg er gravid nu, er endelig færdig meduddannelse om 2 mdr og har måske fået job, så det dårligste tidspunkt til baby er godt nok lige nu. Kan bare ikke beskrive hvad det ellers skulle være med den konstante murren i underlivet.

Hvis det startede en dag efter æl så nej. Ægget har jo ikke engang sat sig fast. Det jo hellere ikke på vej ned endnu (: der jo en grund til at man først må teste efter mens er ude blevet. Men prøv at teste 3+5.

Anmeld

14. november 2014

Lilotte87

Nej det kan ikke lade sig gøre at få symptomer dagen efter knaldet ;-) 

Men derfor kan du jo godt være gravid. 

Anmeld

14. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
mullesmith2 skriver:

Jo gu er det da så! Men sådan sker bare, og er jeg gravid så et det sådan det er. Er egentlig mere interesseret i at høre om det er helt ved siden af at man mærker symptomer allerede 1-2 dage efter ægløsning? Er ikke interesseret i at få afvide hvor uansvarlig jeg (og min mand) er.

Hvorfor har du ikke taget en fortrydelsespille hvis graviditet ikke ønskes?

Anmeld

16. november 2014

mullesmith2

VenterVanessa skriver:

Jeg synes bare virkelig det lød på dit indlæg at et lille barn slet ikke på nogen måde passer ind for jer lige nu, og så kan det godt være at det bare sker sådan noget... Det burde det bare heller ikke, for det er et andet liv der spiller en og ikke kun ens eget.. 

Mht til dit spørgsmål kan jeg desværre ikke svare, da jeg ingen symptomer havde udover udeblevet mens :-)

Det er meget upassende og derfor håber jeg det bare er min krop der driller mig. Men jeg synes ikke at man kan sige at sådan noget bare ikke burde ske! Det er naturens gang, vi SKAL ikke planlægge alt i verden!

Anmeld

16. november 2014

mullesmith2

mor:) skriver:

Hvorfor har du ikke taget en fortrydelsespille hvis graviditet ikke ønskes?

Fordi jeg ikke tror der er sket noget, men bare er kommet til at tænke på det efterfølgende i forbindelse med de symptomer!

Anmeld

16. november 2014

mullesmith2 skriver:

Fordi jeg ikke tror der er sket noget, men bare er kommet til at tænke på det efterfølgende i forbindelse med de symptomer!

Men du kan jo ikke vide det - så kan ikke lade være med at tænke: I tænkte ikke over prævention lige i det øjeblik og sket er sket- men så er det da en god ide at man dagen efter (hvor man vel tænker mere klart) købet en fortrydelsespille.?

Anmeld

17. november 2014

mullesmith2

mor:) skriver:

Men du kan jo ikke vide det - så kan ikke lade være med at tænke: I tænkte ikke over prævention lige i det øjeblik og sket er sket- men så er det da en god ide at man dagen efter (hvor man vel tænker mere klart) købet en fortrydelsespille.?

Regner med er risikoen er virkelig lille, men hvis jeg er gravid er det jo ikke en katastrofe. Bare lidt upassende tidspunkt. Vil da helt sikkert blive et ønskebarn uanset hvad. Men nu var det symptomer og hvor tidligt man kan mærke det, som jeg søgte info på.

Anmeld

18. november 2014

mullesmith2 skriver:

Regner med er risikoen er virkelig lille, men hvis jeg er gravid er det jo ikke en katastrofe. Bare lidt upassende tidspunkt. Vil da helt sikkert blive et ønskebarn uanset hvad. Men nu var det symptomer og hvor tidligt man kan mærke det, som jeg søgte info på.

Okay - læste det nemlig som en katastrofe. 

Anmeld

18. november 2014

Kløver

Dúné symptomer kan være tegn på alt muligt og var ægløsningen i søndags er du slet ikke gravid endnu da ægget først sætter sig fast ca 3+0 og først derefter når hcg stiger, kommer symptomerne fra selve graviditeten da det er hcg man reagerer på  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.