Shit! Er jeg måske gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.458 visninger
19 svar
23 synes godt om
13. november 2014

mullesmith2

Har haft murren i underlivet siden i mandags, havde efter beregning ægløsning i søndags og min mand og jeg havde ubeskyttet sex i lørdags, dog kom han ikke inde i mig, men der kommer jo lidt under agten. Det er bestemt ikke meningen at vi vil have en mere, ik endnu ihvertfald, vi har tvillinger fra 2010 de bliver snart 4 år (18. Nov). Vi kom bare til at hygge os lidt for meget i lørdags da vi var på krohold.  Nå men det jeg ville høre om er vel bare om nogen andre har oplevet murren og faktisk også kvalme (mandags) allerede dagen efter ægløsning..? Håber ikke jeg er gravid nu, er endelig færdig meduddannelse om 2 mdr og har måske fået job, så det dårligste tidspunkt til baby er godt nok lige nu. Kan bare ikke beskrive hvad det ellers skulle være med den konstante murren i underlivet.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

DortheL

mullesmith2 skriver:

Har haft murren i underlivet siden i mandags, havde efter beregning ægløsning i søndags og min mand og jeg havde ubeskyttet sex i lørdags, dog kom han ikke inde i mig, men der kommer jo lidt under agten. Det er bestemt ikke meningen at vi vil have en mere, ik endnu ihvertfald, vi har tvillinger fra 2010 de bliver snart 4 år (18. Nov). Vi kom bare til at hygge os lidt for meget i lørdags da vi var på krohold.  Nå men det jeg ville høre om er vel bare om nogen andre har oplevet murren og faktisk også kvalme (mandags) allerede dagen efter ægløsning..? Håber ikke jeg er gravid nu, er endelig færdig meduddannelse om 2 mdr og har måske fået job, så det dårligste tidspunkt til baby er godt nok lige nu. Kan bare ikke beskrive hvad det ellers skulle være med den konstante murren i underlivet.

Jeg havde dagen efter allerede muren i underlivet og ganske få dage efter kom kvalmen og hovedpinen. 

Anmeld

13. november 2014

mullesmith2

DortheL skriver:

Jeg havde dagen efter allerede muren i underlivet og ganske få dage efter kom kvalmen og hovedpinen. 

Åh åh det lyder som det jeg oplever  åh Gud lad det være tilfældigt. Ved ikke om jeg magter endnu et barn lige nu. Synes det er så meget jeg skal nu hvor jeg om to mdr. Endelig et uddannet pædagog og muligvis allerede har job. 

Anmeld

13. november 2014

SAL

Kan det ikke være smerter i forbindelse med ægløsning??

Anmeld

13. november 2014

EKAB

Profilbillede for EKAB

Mon ikke det psykiske også spiller lidt ind.

Anmeld

13. november 2014

Kærlighediminmave

Det psykiske spiller meget ind. Og jeg har murren efter ægløsning og frem til mens hver måned og har altså ikke været gravid endnu trods alle mulige symptomer

Anmeld

13. november 2014

mullesmith2

SAL skriver:

Kan det ikke være smerter i forbindelse med ægløsning??

Jo syntes bare ikke det plejer være over 4 dage som det har været nu

Anmeld

13. november 2014

mullesmith2

ønskemor skriver:

Det psykiske spiller meget ind. Og jeg har murren efter ægløsning og frem til mens hver måned og har altså ikke været gravid endnu trods alle mulige symptomer

Ja jeg håber også det bare er noget jeg bilder mig ind 

Anmeld

13. november 2014

mortilsilke

Hvis du virkelig ikke ønsker et barn lige nu og synes tiden er så dårligt, er det så ikke ret uansvarligt ikke at bruge kondom? Alle ved jo at man sagtens kan blive gravid ved at "stå af i Roskilde"....

Anmeld

13. november 2014

mullesmith2

VenterVanessa skriver:

Hvis du virkelig ikke ønsker et barn lige nu og synes tiden er så dårligt, er det så ikke ret uansvarligt ikke at bruge kondom? Alle ved jo at man sagtens kan blive gravid ved at "stå af i Roskilde"....

Jo gu er det da så! Men sådan sker bare, og er jeg gravid så et det sådan det er. Er egentlig mere interesseret i at høre om det er helt ved siden af at man mærker symptomer allerede 1-2 dage efter ægløsning? Er ikke interesseret i at få afvide hvor uansvarlig jeg (og min mand) er.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.