Andre med tydelige blodåre omkring brysterne ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

14. november 2014

crish89

Vivienne skriver:

Håber at det lykkes for jer

Hold os opdateret.

Jeg fødte for 5 uger siden

Tusind tak det skal jeg gøre. Skriver så snart jeg ved noget.. 

Ej hvor dejligt, stort tillykke med den lille. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. november 2014

Emilie91

Jeg fik tydeligt blodåre på mine bryster en uge inden jeg fandt ud af jeg var gravid Jeg blev rigtig ked af det over det. Og tænkte slet ikke det var graviditet.. Jeg panikkede over det for synes de så så gamle ud lige pludselig (ja skør er man) ... En uge efter stod jeg med positiv test og nu er det blevet meget værre men jeg er glad for det ... De bliver vel ikke pænere med tiden alligevel ... haha.. 

Anmeld

14. november 2014

crish89

emiliedamm skriver:

Jeg fik tydeligt blodåre på mine bryster en uge inden jeg fandt ud af jeg var gravid Jeg blev rigtig ked af det over det. Og tænkte slet ikke det var graviditet.. Jeg panikkede over det for synes de så så gamle ud lige pludselig (ja skør er man) ... En uge efter stod jeg med positiv test og nu er det blevet meget værre men jeg er glad for det ... De bliver vel ikke pænere med tiden alligevel ... haha.. 

Okay, hehe så det ikke kun mig der blev så bange, gik også helt i panik, det ser så voldsomt ud, de er så tydelige og har aldrig kunne se mine blodåre før, slet ikke på brysterne og op over brystkassen. Dejligt at hører du os havde det på samme måde. Jeg blev os helt ked af det, det ser nemlig ik så kønt ud, og var jeg bange for om det var noget slemt. 

Ihh hvor dejligt du testede positiv en uge efter, stort tillykke 

jeg venter på at skulle teste, ved ikke om jeg skal regne fra den 6/10 hvor jeg havde mens, for så skulle jeg kunne teste nu, eller om jeg skal tegne fra den 2/11 hvor jeg havde en lille almindelig blødning, men som kun varede den ene dag, efterfulgt af et par dage med meget let pletblødning, plejer nemlig at bløde ret meget de første dage. Men regner jeg fra 2/11 skal jeg først teste den 29-30. Ved ik om den lille blødning bare har været ægget der har sat sig fast. 

Pyh ha kan næsten ikke vente til jeg skal teste  

Anmeld

14. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Manna skriver:

ork ja. Det er vist meget almindeligt. Mine forsvandt igen efter første graviditet...det gjorde brysterne jo også ��

Ej undskyld men kom sådan til at grine da jeg læste det

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.