Andre med tydelige blodåre omkring brysterne ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

18.040 visninger
13 svar
2 synes godt om
13. november 2014

crish89

Hej. Jeg har her for et par dage siden da jeg havde været i bad og stod foran spejlet, pludselig opdaget at jeg havde fået så tydelige blodåre omkring brysterne og på brystkassen.de forsvinder lidt ind imellem og pludselig er de tydelige igen.  

Er der andre der har oplevet det samme?   

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

Trekløver(:

crish89 skriver:

Hej. Jeg har her for et par dage siden da jeg havde været i bad og stod foran spejlet, pludselig opdaget at jeg havde fået så tydelige blodåre omkring brysterne og på brystkassen.de forsvinder lidt ind imellem og pludselig er de tydelige igen.  

Ja og det har jeg altid haft. Blev dig værre efter at have født. 

Anmeld

13. november 2014

crish89

M_V skriver:

Ja og det har jeg altid haft. Blev dig værre efter at have født. 

Okay. Har ikke haft det før. Så ville bare høre 

Anmeld

13. november 2014

Manna

ork ja. Det er vist meget almindeligt. Mine forsvandt igen efter første graviditet...det gjorde brysterne jo også ��

Anmeld

13. november 2014

Vivienne

crish89 skriver:

Hejsa

Jeg fik dem da jeg blev gravid og mine bryster blev større. Havde dem under hele graviditeten. Nu, efter at have født, er de ikke så tydelige mere.

Anmeld

13. november 2014

crish89

Vivienne skriver:

Hejsa

Jeg fik dem da jeg blev gravid og mine bryster blev større. Havde dem under hele graviditeten. Nu, efter at have født, er de ikke så tydelige mere.

Okay tusind tak for dit svar, blev helt nervøs for om det kunne være noget alvorligt jeg har haft sidste mens 2/11 og har haft en masse symptomer siden, så er da spændt på om det kan være på grund af graviditet de er kommet. Mine bryster er os vokset og med mørke pletter der er kommet på brystvorterne. 

Anmeld

13. november 2014

crish89

Manna skriver:

ork ja. Det er vist meget almindeligt. Mine forsvandt igen efter første graviditet...det gjorde brysterne jo også ��

Okay super. Er i tvivl om jeg er gravid, kan det evt være tegn på graviditet? 

Dejligt det forsvinder igen  

Anmeld

13. november 2014

Vivienne

crish89 skriver:

Okay tusind tak for dit svar, blev helt nervøs for om det kunne være noget alvorligt jeg har haft sidste mens 2/11 og har haft en masse symptomer siden, så er da spændt på om det kan være på grund af graviditet de er kommet. Mine bryster er os vokset og med mørke pletter der er kommet på brystvorterne. 

Har også haft de mørke pletter

Anmeld

13. november 2014

crish89

Vivienne skriver:

Har også haft de mørke pletter

Hehe okay. Er da godt nok spændt på om mit os skyldes graviditet så �� render os og tisser hele tiden, øm omkring underlivet og stikken og jag,følsomme og ømme bryster udover de mørke pletter og blodåre, og så jeg sulten hele tiden og let til tåre.. 

Kan næsten ik vente til jeg skal teste. 2år har vi forsøgt.. 

Hvor langt er du henne  

Anmeld

14. november 2014

Vivienne

crish89 skriver:

Hehe okay. Er da godt nok spændt på om mit os skyldes graviditet så �� render os og tisser hele tiden, øm omkring underlivet og stikken og jag,følsomme og ømme bryster udover de mørke pletter og blodåre, og så jeg sulten hele tiden og let til tåre.. 

Kan næsten ik vente til jeg skal teste. 2år har vi forsøgt.. 

Hvor langt er du henne  

Håber at det lykkes for jer

Hold os opdateret.

Jeg fødte for 5 uger siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.