Hjælp barselsvikar og muligvis gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. november 2014

Anonym trådstarter

Aarh ja okay ��

Nej heldigvis ser jeg mere positivt på det og tænker hvorfor de ikke skulle finde nogen til de 4-5 måneder :-) 

ih skønt med andres meninger ��:-)))

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2014

Fru. Blog

Anonym skriver:

Hej Alle..

Jeg har til morgen testet positiv, dog var stregen ikke så tydelig. Men sagen er at jeg blev færdiguddannet i sommers og fra 1. Oktober fik jeg et job som barselsvikar.. Så hvis jeg er gravid så ender det med at jeg går på barsel inden personen jeg er der for kommer tilbage... Har dårlig samvittighed og ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre... Om jeg skal Sige op?? Eller....???? 

Håber på at få gode råd 

Uden at kende reglerne 100% så ville jeg vente med at varsel barsel til så sent som muligt. Både for at vise dit værd og hvor dygtig du er , men også hvis det højner evt. juridiske rettigheder. så kan du bare sige du først selv har fundet ud af graviditeten sent. det er altid godt at have en fod inde i et firma. Måske de kan li dig og det ender med et rigtig job efter din barsel. Så helt klart vent med at varsel barsel (men hvis du skriver noget om graviditeten på f.eks. facebook så husk at blog dine kollegaer fra dine opdates - eller helt undlad at blive venner med dem der. Det viile være skidt hvis de opdagede det der)

Jeg synes ikke du skal ha dårlig samvittighed. (men kender godt følelsen)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.