Alt hvad jeg ytre herinde ønsker jeg bliver herinde :)
Anonym skriver:
Hej Alle..
Jeg har til morgen testet positiv, dog var stregen ikke så tydelig. Men sagen er at jeg blev færdiguddannet i sommers og fra 1. Oktober fik jeg et job som barselsvikar.. Så hvis jeg er gravid så ender det med at jeg går på barsel inden personen jeg er der for kommer tilbage... Har dårlig samvittighed og ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre... Om jeg skal Sige op?? Eller....????
Håber på at få gode råd 
Hej..
Først Tillykke med den lille spire <3
Jeg stod faktisk selv i lige præcis samme situation.
Jeg havde dog været ledig et år og fik så et barselsvikariat på et år. Jeg testede positiv og tænkte som dig.
Kunne hurtigt regne ud at jeg skulle på barsel to måneder før hende jeg var vikar for kom tilbage.
Blev enig med min kæreste om at jeg skulle fortælle det efter nytår ( der var jeg ti uger henne og havde været ansat tre måneder). Jeg ville over prøveperioden for så kunne han ikke fyrre mig pga. Graviditet.
Han blev dog efterfølgende så glad for mig at han nu har en barselsvikar for mig ud over at hende den anden nu er kommet tilbage. Så der venter en fast stilling til mig efter barsel.
Så mit tåd til dig. Bliv i stillingen. Se om dukan holde graviditeten hemmelige til efter prøveperioden og så se om i kan finde en fælles løsning
Anmeld