Navn..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

12. november 2014

Mor til F

TL89 skriver:

Jeg kan også bare lige forestille mig en lille pige der højst sandsynlig bliver rødhåret skal hedde Elvira

Skønt.  Er selv rødhåret,  men min datter får vidst  brunt hår.  Både far, mormor, farmor og farfar har brunt hår. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

12. november 2014

TL89

BabyFreia skriver:

Skønt.  Er selv rødhåret,  men min datter får vidst  brunt hår.  Både far, mormor, farmor og farfar har brunt hår. 

det kan godt være hun bliver rødhåret alligevel, min nevø er blevet rødhåret og min søster er ikke ret meget rødhåret, hendes eks kæreste og hele hans familie har mørkt hår.. Det røde gen dominere jo ret meget  

Anmeld

12. november 2014

Ronja_R

jeg tænker på Elvira, karakteren fra "Abernes hemmelige våben" - en pige emd mange gode egenskaber, så ser kun det navn positivt  

Uanset hvad, hvis hun er og bliver en Elvira vil de der har været skeptiske indse at hun er en lille Elvira, så snart hun kommer ud! Ja, så kan hun faktisk slet ikke hedde andet. 

Anmeld

12. november 2014

Manna

jeg synes det er et smukt navn ��

Anmeld

12. november 2014

Mor til F

TL89 skriver:

det kan godt være hun bliver rødhåret alligevel, min nevø er blevet rødhåret og min søster er ikke ret meget rødhåret, hendes eks kæreste og hele hans familie har mørkt hår.. Det røde gen dominere jo ret meget  

Jeg håber,  at hun bliver rødhåret, ligesom sin mor 

Min mand,  er også vild med rødt hår,  så det kunne være sjovt,  hvis vores datter får det 

Anmeld

13. november 2014

TL89

BabyFreia skriver:

Jeg håber,  at hun bliver rødhåret, ligesom sin mor 

Min mand,  er også vild med rødt hår,  så det kunne være sjovt,  hvis vores datter får det 

Der er også mange rødhåret børn efterhånden

Anmeld

13. november 2014

Christine

TL89 skriver:

Vi fik af vide til MD scanning for 6 ugers tid siden at vi skal have en lille pige og siden har vi snakket om navne til den lille pige. 

Vi er kommet frem til at vi begge godt kan lide navnet Elvira, men når vi siger det til folk der spørger virker de meget som om at det ikke er et særlig pænt navn og nogle har også sagt direkte at det ikke er et pænt navn. 

Er det for specielt et navn eller hvad siger I ?  

Folk skal nok bare lige vænne sig til det. Det er jo ikke et navn man nødvendigvis hører hver dag. Men så snart hun er her og hedder det, så vil alle jo forbinde navnet med jeres søde lille pige og defor auto kunne lide det 

Men uha, det er farligt at fortælle hvilket navn man overvejer. Og selv når man siger man HAR bestemt sig, vil der være enkelte der bare skal komme med dumme bemærkninger. Det kan nok ikke undgås..

Tillykke med den lille pige 

Anmeld

13. november 2014

TL89

Christine skriver:

Folk skal nok bare lige vænne sig til det. Det er jo ikke et navn man nødvendigvis hører hver dag. Men så snart hun er her og hedder det, så vil alle jo forbinde navnet med jeres søde lille pige og defor auto kunne lide det 

Men uha, det er farligt at fortælle hvilket navn man overvejer. Og selv når man siger man HAR bestemt sig, vil der være enkelte der bare skal komme med dumme bemærkninger. Det kan nok ikke undgås..

Tillykke med den lille pige 

Jeg skal nok også bare "lære" at lukke ørerne for de lidt negative kommentarer der kan komme  

Tak, jeg kan slet ikke vente til hun kommer  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.