5 dage til testsag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. november 2014

Kærlighediminmave

Mulle0802 skriver:

Ja det kunne være lidt pudsigt, det lige var samme dag. Men har bare lidt mistet håbet. Hvad cyklus er du i? 

4 cyklus men det har taget et halvt år da mine cyklus er lange jeg har heller ikke den store tri men slipper nok ikke håbet om det før mens dukker op 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. november 2014

Mulle0802

ønskemor skriver:

4 cyklus men det har taget et halvt år da mine cyklus er lange jeg har heller ikke den store tri men slipper nok ikke håbet om det før mens dukker op 

Puha - har du snakket med lægen om dine lange cyklusser? I starten havde jeg også lange cyklusser op til 49 dage efter jeg stoppede med P-ring (gjorde jeg i nov) men vi startede  først i februar. Er det jeres første barn?

Anmeld

19. november 2014

Kærlighediminmave

Mulle0802 skriver:

Puha - har du snakket med lægen om dine lange cyklusser? I starten havde jeg også lange cyklusser op til 49 dage efter jeg stoppede med P-ring (gjorde jeg i nov) men vi startede  først i februar. Er det jeres første barn?

Lægen ville ikke gøre noget da jeg stoppede med pillerne midt i maj:/ ja det er vores første. Mine har heddet 42-60-40 og indtil videre er jeg på dag 37 :/

Anmeld

20. november 2014

Mulle0802

ønskemor skriver:

Lægen ville ikke gøre noget da jeg stoppede med pillerne midt i maj:/ ja det er vores første. Mine har heddet 42-60-40 og indtil videre er jeg på dag 37 :/

Min læge sagde også jeg skulle forvente der ville gå et halvt år. Så har du ikke rigtig nogen forbemmelse af hvornår du har ægløsning har du? 

Anmeld

20. november 2014

Kærlighediminmave

Mulle0802 skriver:

Min læge sagde også jeg skulle forvente der ville gå et halvt år. Så har du ikke rigtig nogen forbemmelse af hvornår du har ægløsning har du? 

Både og testede positiv med digital æl test både den 28/10 og den 4/11 altså med syv dages mellemrum?  Men tror da mest på den 28/11 da jeg havde de mens smerter i lørdags, jeg har slet ikke ku mærke æl nogle af de to datoer, ej heller fundet æl slim. Så har kun testen at gå efter 

Anmeld

20. november 2014

Mulle0802

ønskemor skriver:

Både og testede positiv med digital æl test både den 28/10 og den 4/11 altså med syv dages mellemrum?  Men tror da mest på den 28/11 da jeg havde de mens smerter i lørdags, jeg har slet ikke ku mærke æl nogle af de to datoer, ej heller fundet æl slim. Så har kun testen at gå efter 

øv det er træls, jeg har oplevet min dag 17 og dag 23 det er ikke til at regne med. Har lige taget test, ville ikke gå og håbe - negativ 

Anmeld

20. november 2014

Kærlighediminmave

Mulle0802 skriver:

øv det er træls, jeg har oplevet min dag 17 og dag 23 det er ikke til at regne med. Har lige taget test, ville ikke gå og håbe - negativ 

Nej det er lidt svært når den er positiv to dage :/ men hvis jeg havde haft æl den første dato burde jeg have fået mens nu så skal nok gå ud fra den sidste dato. 

Øv øv jeg har ikke kunne teste idag. Men den havde nok også været negativ 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.