5 dage til testsag.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

783 visninger
16 svar
0 synes godt om
12. november 2014

Os&lilledig

5 dage til testsag. 

Jeg er SÅ nervøs...!!!! 

Er simpelthen så bange for at mit mens kommer. Det skal komme inden søndag.. �� dagene er så pinefulde.. 

hvordan overlever i ventetiden.? 

Det er vores 3 iui forsøg ��

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

13. november 2014

Mulle0802

Os&lilledig skriver:

5 dage til testsag. 

Jeg er SÅ nervøs...!!!! 

Er simpelthen så bange for at mit mens kommer. Det skal komme inden søndag.. �� dagene er så pinefulde.. 

hvordan overlever i ventetiden.? 

Det er vores 3 iui forsøg ��

Samme her.. Nervøs for igen at blive skuffet.

Det er dag 25 her og testdag den 18/11 - 9. cyklus.

Jeg har flere gang troet den var der, men nej.

Denne gang har jeg haft noget a la æl slim dag 22-24 (men negative test) samt jeg i dag har meget stikken i underlivet.

Er enormt træt for tiden, men har egentlig tænkt at det var mørket. Men efter smerterne i underlivet tænker jeg om der måske kan være gevinst denne gang. Men det kan også bare være mens smerter, det plejer jeg dog ikke at have så meget af.

Har du nogen symptomer?

for os

Anmeld

15. november 2014

Os&lilledig

Mulle0802 skriver:

Samme her.. Nervøs for igen at blive skuffet.

Det er dag 25 her og testdag den 18/11 - 9. cyklus.

Jeg har flere gang troet den var der, men nej.

Denne gang har jeg haft noget a la æl slim dag 22-24 (men negative test) samt jeg i dag har meget stikken i underlivet.

Er enormt træt for tiden, men har egentlig tænkt at det var mørket. Men efter smerterne i underlivet tænker jeg om der måske kan være gevinst denne gang. Men det kan også bare være mens smerter, det plejer jeg dog ikke at have så meget af.

Har du nogen symptomer?

for os

Jeg nåede desværre aldrig at teste. Der kom noget rødt inden ��

havde ellers en masse symptomer.. Troede jeg.. Men det var vist i hovedet. 

Anmeld

15. november 2014

Kærlighediminmave

Os&lilledig skriver:

Jeg nåede desværre aldrig at teste. Der kom noget rødt inden ��

havde ellers en masse symptomer.. Troede jeg.. Men det var vist i hovedet. 

Øv øv øv. Hvornår havde du testdag? Mit underliv er også vildt ømt idag. Så jeg frygter også hvad der kan være på vej nu

Anmeld

19. november 2014

Mulle0802

Øv hvor træls, held og lykke næste gang.

Jeg havde testdag 18 men ingen mens men venter med at teste til i weekenden tror ikke jeg er gravid (har mistet troen på det sker uden hjælp, det er 9. cyklus)

Ønskemor - noget nyt ved dig? 

Anmeld

19. november 2014

Mulle0802

Jeg havde testdag 18 men ingen mens men venter med at teste til i weekenden tror ikke jeg er gravid (har mistet troen på det sker uden hjælp, det er 9. cyklus)

Anmeld

19. november 2014

Kærlighediminmave

Mulle0802 skriver:

Nej har testdag idag, sådan så min test ud- total negativ, men ingen tegn på mens endnu, selvom jeg virkelig var sikker på den kom i lørdags, det gjorde så ondt!!! Søndag var det væk 

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

19. november 2014

Mulle0802

ønskemor skriver:

Nej har testdag idag, sådan så min test ud- total negativ, men ingen tegn på mens endnu, selvom jeg virkelig var sikker på den kom i lørdags, det gjorde så ondt!!! Søndag var det væk 

Øv øv, samme her havde rigtig ondt i underlivet i lørdags. Siden der har jeg ikke haft nogen symptomer. 

Anmeld

19. november 2014

Kærlighediminmave

Mulle0802 skriver:

Øv øv, samme her havde rigtig ondt i underlivet i lørdags. Siden der har jeg ikke haft nogen symptomer. 

Hehe vildt nok alligevel, kunne være sjovt hvis det viste sig at vi begge var heldige men ved ikke hvad de mens smerter der betyder :/ synes det er vildt mærkeligt at der så bare ikke sker mere. 

Anmeld

19. november 2014

Mulle0802

Ja det kunne være lidt pudsigt, det lige var samme dag. Men har bare lidt mistet håbet. Hvad cyklus er du i? 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.