Hej ..
jeg føler mig nu klar til at fortælle at jeg er blevet enlig ..
i september valgte min mand, fra den ene dag til den anden at pakke sine ting og flytte fra os, vores forhold havde kørt skævt i noget tid, har været igennem en stor personlig udvikling, med et større vægttab på 35 kg, hvilket han ikke helt kunne "acceptere" han blev mere og mere jaloux, og var egentlig ikke glad på mine vegne.
Vi blev faktisk gift i februar 2014, så vi nåede knap at være gift i 6 mdr.
Jeg føler mig trådt på, vi boede i Jylland, og han stak bare af fra alt, og flyttede til Sjælland, så kunne jeg stå med vores lejet hus, og gæld, gælden stod kun i mit navn, da han stod i RKI, og han ønsker ikke at hjælpe med at betale den af, Inter har han ønsket at hjælpe med, men det der gør mest ondt, er at han har valgt sin søn fra, han har set ham 1 gang siden han stak af fra os, hver gang vi laver en ny aftale om at han skal have ham, ringer han afbud 1 time før, og siger han ikke kan komme over efter ham alligevel, min stakkels søn på 2 år og 8 mdr, savner selvfølgelig sin far, arbejdede på det tidspunkt som fast aftenvagt, så de var altid sammen alene hver eneste aften, men jeg er nu kommer til det punkt, at jeg ikke længere vil ringe til hans far og høre hvornår han vil have ham, han må selv tage kontakt når han ønsker at se sin søn igen ..
jeg er fyldt med vrede overfor denne mand, at han kan fravælge sit eget kød og blod på den måde, er for mig en gåde.
Lucas og jeg, er nu flyttet i en ny lejlighed, og kommet ind i en dejlig rutine, jeg kører nu fast dagvagt, og er ved at finde mig til rette som min nye status "alene mor" ..