Hvordan kommer vi videre?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2014

Anonym trådstarter

Patriark skriver:

Til gengæld er vi skabt med evnen til at styre vores drifter og udsætte vores behov.

Din kæreste har været storsindet og givet dig en kattelem til en anden verden, det flot af ham- Så det op til dig om du vil åbne den. 

Nu har jeg jo rent faktisk udsat mine behov og styret mine drifter! Eftersom det er 3 år siden vi havde den snak......

Jeg vil ik åbne den kattelem du taler om jf. mit første indlæg.

Og just for the record, det er ikke min kæreste, det er min mand gennem snart 2 årtier (ikke at det har den store betydning).

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

Okay men det lyder til din mand har det anderledes med det, det kan være han bare har brug for lidt tid til at vænne sig til tanken om dig med en anden, og self frygten for følelserne der kan komme imellem dig og den du vælger at være intim med.  

Jeg tror du har ret. Han forstod godt dengang vi havde snakken første gang, at det IKKE er fordi jeg mangler noget i mit forhold til ham, forstået på den måde, at jeg mangler noget han kunne give mig, for jeg har ikke lyst til andre mænd, som jo måske ville udspringe sig i en mangel i vores forhold. Det jeg har lyst til, kan han af naturlige grunde ikke give mig...

Anmeld

11. november 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Jeg tror du har ret. Han forstod godt dengang vi havde snakken første gang, at det IKKE er fordi jeg mangler noget i mit forhold til ham, forstået på den måde, at jeg mangler noget han kunne give mig, for jeg har ikke lyst til andre mænd, som jo måske ville udspringe sig i en mangel i vores forhold. Det jeg har lyst til, kan han af naturlige grunde ikke give mig...

nej det er jo lige det, men ville han gå med til det som en anden skriver at i aftaler at du ikk må være sammen med en person mere end en gang? det kunne jo være at det ville hjælpe på det hele 

Anmeld

11. november 2014

Anonym trådstarter

Nørreslet skriver:

nej det er jo lige det, men ville han gå med til det som en anden skriver at i aftaler at du ikk må være sammen med en person mere end en gang? det kunne jo være at det ville hjælpe på det hele 

Måske.? Må prøve at åbne for den svære samtale igen...

Anmeld

11. november 2014

Wik

Jeg tror det er svært, for du kan jo ikke være sammen med en du betaler for(hvilket jeg godt forstår)

Men du kan heller ikke i respekt til din mand være sammen med en kvinde du er forelsket i eller er en for nær ven.

På en eller anden måde skal du finde et forum hvor det er legalt både for din mand og dig at du har sex med en anden kvinde. Har du evt. nogle lesbiske veninder du kan tage i byen med, eller nogen der vil med dig ud og jage  

Det er ikke for at det skal være alt for dyrisk  og tror ikke det behøver at blive det, men du elsker jo din mand, og derfor skal det jo ikke været et forhold, men sex du skal have med en attraktiv kvinde(en du finder attraktiv)

Anmeld

11. november 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Måske.? Må prøve at åbne for den svære samtale igen...

Ja der er nok ikk meget andet at gøre

Held og lykke med samtalen 

Anmeld

11. november 2014

modesty

Anonym skriver:

1000 tak for dit svar

Han har jo ikke noget problem med at jeg "dyrker" en anden kvinde, så måskeer det følelserne han kunne være bange for..

Hvordan har du og din bedre halvdel løst det?

Nu er vi så heldige herhjemme at min mand tænder på at jeg er sammen med andre. Det gør det selvfølgelig lidt nemmere. Men han stod også meget fast i starten på at jeg kun måtte være sammen med den samme to gange. Fordi han var bange for den følelsesmæssige tilknytning. Den regel er der løsnet op for nu. Jo flere erfaringer man får, og jo mere man deler sammen, jo mere man snakker om det, jo mindre farligt og jo mere afmystificeret bliver det også.

Men der ER jo en risiko for at man bliver følelsesmæssigt involveret i den anden part (hvis altså man er sammen flere gange - har svært ved at forestille mig at det kunne ske efter bare én gang, derfor vil det også være en god regel at starte med). Det er sket for mig en gang. Men selv når man bliver følelsesmæssigt involveret, er det jo ikke det samme som at det går ud over forholdet, eller kan være en risiko for forholdet. Det har det slet ikke været i mit tilfælde. Jeg kan godt rumme at elske min mand og have et high school crush på en anden mand på samme tid. Specielt fordi alt det jeg laver seksuelt med andre mænd, bliver bragt tilbage i soveværelset med min egen mand. Det er noget vi bruger i vores sexliv, og derfor skaber det en god synergi. Det er ikke adskilt, og det er en god ting for os, i forhold til tillid, jalousi o.s.v. Men det er selvfølgelig ikke alle der har det sådan, og det behøver det heller ikke være.

Jeg har en del veninder og venner i åbne forhold, og det er ret forskelligt hvor folk sætter grænserne og hvilke regler de laver. Det er jo ikke sådan at enten er man monogam eller også er der bare piv-åbent for sluserne. Alle har grænser, de ligger bare forskellige steder.

Anmeld

12. november 2014

Lotus86

Hvad med en trekant?  Så er det ligesom et "fælles projekt " og så kan det måske udvikle sig derfra?

Anmeld

12. november 2014

Newsence

Som det er blevet foreslået så har I snakket om en trekant med en kvinde??

min erfaring siger at 90% af swingerpar der er kvinden bi og manden ikke så de søger oftest kvinder... Så var det noget I kunne prøve sammen ?? En kvinde der er bi?? Det er bare vigtigt at I begge er med på ideen og at din mand også får noget ud af det... I to kvinder må ikke glemme manden han skal have 50% af nydelsen og tiden... Men ja du må åbne for snakken og vil han 100% intet må du beslutte om du kan leve med det resten af livet...

Anmeld

12. november 2014

Anonym trådstarter

Lotus86 skriver:

Hvad med en trekant?  Så er det ligesom et "fælles projekt " og så kan det måske udvikle sig derfra?

Min mand er desværre ikke til trekanter

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.