Hjæææælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

31. august 2009

linemus

mariamiss6 skriver:

hvad gør i når i ælter det sammen??? jeg synes det er skidesvært at få det rodet ordentligt sammen med værktøjer bare.... jeg startede med at bruge en ske, men er så nu gået over til en gaffel... må virkelig holde mig selv i nakken for ikke at stikke fingrene i for tidligt hehe....

Jeg rører det sammen med en ske, indtil jeg ikke kan røre mere. Så stikker jeg hånden i det og dynger en masse flormelis i med den anden hånd. Ælter og gratter. Tager det hele ud på bordet. Og pludselig lykkes det  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

31. august 2009

mariamiss6

linemus skriver:

Jeg rører det sammen med en ske, indtil jeg ikke kan røre mere. Så stikker jeg hånden i det og dynger en masse flormelis i med den anden hånd. Ælter og gratter. Tager det hele ud på bordet. Og pludselig lykkes det  

hmmm, jeg synes bare det er helt umuligt med fingrene. i hvert fald hvis jeg stiker hænderne i mens det stadi er meget klistret, det e rprøvet, og jeg endte med at måtte vaske en halv protion af fingrene, selvom jeg havde overøst det hele med flormelis hehe....

så min løsning pt har været at hælde det meste flormelis i, og så mose løs med en gaffel, ind til det var "tørt" nok til at man kunne stikke fingrene i til det sidste.....

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.