iPhone 6 eller 6+ ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. november 2014

Klumpe-dumpe

Chevro skriver:

Jeg har 6'eren :-) og den er RIGELIGT stor!!!

vil aldrig nogensinde vælge den anden, jeg har været nødt til at skifte min pung ud med en lille taske, bare for at kan have telefonen med!! Den anden er jo snart i iPad størrelse! 

Tak for svar. +'eren er godt nok stor. Var lige forbi butikken, skal give endelig svar sidst på ugen. 

Jeg har telenor som udbyder og har fri tale, SMS, MMS og 8 GB. Jeg ved ikke lige hvad det præcis hedder mit abo. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2014

Klumpe-dumpe

Chevro skriver:

Hvilket selskab køber du den hos? :-)

Telenor 

Anmeld

11. november 2014

Chevro

Klumpe-dumpe skriver:

Telenor 

Nå okay :-) 

Jeg var nemlig skrevet op i flere butikker hos TDC, som alle har 16 GB hjemme - men som efter halvanden måned stadig ikke havde fået nogen hjem.

så tjekkede jeg deres hjemmeside en dag, og så havde de stort set alle på lager - på deres nethandel! Så fik jeg den inden 24 timer.. SÅ åndssvagt 

Anmeld

11. november 2014

Klumpe-dumpe

Chevro skriver:

Nå okay :-) 

Jeg var nemlig skrevet op i flere butikker hos TDC, som alle har 16 GB hjemme - men som efter halvanden måned stadig ikke havde fået nogen hjem.

så tjekkede jeg deres hjemmeside en dag, og så havde de stort set alle på lager - på deres nethandel! Så fik jeg den inden 24 timer.. SÅ åndssvagt 

Ja 16GB er der hvis overflod af, men den bliver for lille til mit forbrug (har min kæreste 5S nu, og jeg skal slette konstant) 

ved 64GB var der over 1000 på venteliste (landsplan) og ved 128GB var der 313. 

Men jeg vil da lige tjekke deres web-butik 

Anmeld

11. november 2014

Chevro

Klumpe-dumpe skriver:

Ja 16GB er der hvis overflod af, men den bliver for lille til mit forbrug (har min kæreste 5S nu, og jeg skal slette konstant) 

ved 64GB var der over 1000 på venteliste (landsplan) og ved 128GB var der 313. 

Men jeg vil da lige tjekke deres web-butik 

Men jeg ville nemlig heller ikke have 16, for det har jeg i forvejen. Og tager mange billeder, så det er alt for lidt plads!

Men ja, det er med at tjekke alle steder - for de oplyser nemlig ikke om det i butikkerne at der er den mulighed. Da de fleste af dem jo får ekstra for deres salg osv...

Anmeld

11. november 2014

Lenats31

Klumpe-dumpe skriver:

Hejsa 

jeg er skrevet op til begge modeller. I dag fik jeg et opkald, at 6+ er kommet hjem til mig. Men jeg er virkelig i tvivl om, jeg synes den bliver for stor. 

Er der nogen der har erfaring med +'ern? 

Har 6+

jeg vil sige at der er nogle kvalitetsforskelle på 6 og 6+.

batteriet er lidt bedre i 6+

Den større telefon = større skærm = større skrift. Er man svagtseende er 6+ bedre.

Modsat har man små hænder så er 6 bedste valg på netop det punkt.

Jeg er over 40 år gammel og øjnene er ikke helt hvad de har været. Hænderne og fingrene heller ikke. Derfor har jeg 6+. 6+ er bedre til det

Anmeld

11. november 2014

Klumpe-dumpe

Lenats31 skriver:

Har 6+

jeg vil sige at der er nogle kvalitetsforskelle på 6 og 6+.

batteriet er lidt bedre i 6+

Den større telefon = større skærm = større skrift. Er man svagtseende er 6+ bedre.

Modsat har man små hænder så er 6 bedste valg på netop det punkt.

Jeg er over 40 år gammel og øjnene er ikke helt hvad de har været. Hænderne og fingrene heller ikke. Derfor har jeg 6+. 6+ er bedre til det

Tak for dit svar 

jeg har meget små hænder, og da jeg stod med dem i dag, kunne jeg ikke holde om den og nå de forskellige apps på skærmen. 

Det der tiltrækker mig ved +'eren er kameret da det er bedre i +'eren.

svær beslutning 

Anmeld

11. november 2014

An&Jo

Jeg har 6+ og jeg elsker den virkelig.. Jeg har også små hænder og jeg synes hurtigt man vænner sig til str.. 

Men nu var det i forvejen også sjældent at jeg betjente min 5'er med kun en hånd.. 

Min mand valgte den almindelig 6'er og jeg er nu rigtig glad for min +'er..  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.