iPhone 6 eller 6+ ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

679 visninger
17 svar
1 synes godt om
10. november 2014

Klumpe-dumpe

Hejsa 

jeg er skrevet op til begge modeller. I dag fik jeg et opkald, at 6+ er kommet hjem til mig. Men jeg er virkelig i tvivl om, jeg synes den bliver for stor. 

Er der nogen der har erfaring med +'ern? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. november 2014

lycly

Har du prøvet at have dem i hænderne? For 6'eren er godt nok stor og 6+ er helt åndssvagt stor i forhold til at det er en telefon. Den er næsten på størrelse med ipad mini. Tror du vil blive mest glad for 6'eren, den er stor, men virkelig lækker og ikke FOR stor

Anmeld

10. november 2014

Klumpe-dumpe

LuLy skriver:

Har du prøvet at have dem i hænderne? For 6'eren er godt nok stor og 6+ er helt åndssvagt stor i forhold til at det er en telefon. Den er næsten på størrelse med ipad mini. Tror du vil blive mest glad for 6'eren, den er stor, men virkelig lækker og ikke FOR stor

Jo jeg har prøvet at havde dem i hænderne og ja +'ern er nemlig meget stor  det der tiltaler mig ved den er kameraet.

men ja du har nok ret i, at jeg bliver træt af sådan en giga tlf. 

Tak fordi du tog dig tid til at svare

Anmeld

10. november 2014

SDD

Profilbillede for SDD
Mor til to piger, fra ‘14 og ‘20

Jeg har 6'eren og den er riiigelig stor! Synes næsten at den er for stor. Så jeg ville ikke vælge +. Men vente på den anden 

Anmeld

10. november 2014

Klumpe-dumpe

SDD skriver:

Jeg har 6'eren og den er riiigelig stor! Synes næsten at den er for stor. Så jeg ville ikke vælge +. Men vente på den anden 

Tak for svaret, ja du har nok ret. 

Jeg kan bare ikke vente meeeere NUUU 

Anmeld

10. november 2014

M (:

Klumpe-dumpe skriver:

Hejsa 

jeg er skrevet op til begge modeller. I dag fik jeg et opkald, at 6+ er kommet hjem til mig. Men jeg er virkelig i tvivl om, jeg synes den bliver for stor. 

Min kæreste har 6+ og den er meget stor, MEN der er lavet mange smarte features for at gøre den mere brugervenlig også for dem med små hænder synes ikke den er så stor igen, når man lige har vænnet sig til den. (: 

Anmeld

11. november 2014

Chevro

Klumpe-dumpe skriver:

Hejsa 

Jeg har 6'eren :-) og den er RIGELIGT stor!!!

vil aldrig nogensinde vælge den anden, jeg har været nødt til at skifte min pung ud med en lille taske, bare for at kan have telefonen med!! Den anden er jo snart i iPad størrelse! 

Anmeld

11. november 2014

Chevro

Hvilket selskab bruger du? :-) altså abonnement..

Anmeld

11. november 2014

Klumpe-dumpe

M (: skriver:

Min kæreste har 6+ og den er meget stor, MEN der er lavet mange smarte features for at gøre den mere brugervenlig også for dem med små hænder synes ikke den er så stor igen, når man lige har vænnet sig til den. (: 

Tak for svar. 

Jeg var lige forbi butikken og haved dem begge i hænderne. Med min lille hånd, tror jeg det bliver 6'eren. Fik dog lov til at give endeligt svar sidst på ugen. 

Anmeld

11. november 2014

Chevro

Klumpe-dumpe skriver:

Tak for svar. 

Jeg var lige forbi butikken og haved dem begge i hænderne. Med min lille hånd, tror jeg det bliver 6'eren. Fik dog lov til at give endeligt svar sidst på ugen. 

Hvilket selskab køber du den hos? :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.