Herhjemme kalder vi ham ikke "Kamphund", men Paco :)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

28. august 2009

Mira0911

malou skriver:

smiler... så afsti afsted... til barskabet   

knus malou og god weekend

Jo tak og i lige måde...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

29. august 2009

Miamaja

qp skriver:

Dette handler IKKE om specifikt om DINE hunde, dette handler om ALLE hunde!! Og jo, jeg synes du sætter dit eget og andres liv i fare når du er så naiv, at tro du kan stole 100% på et ROVDYR! Jeg ville aldrig aflevere min søn i et hjem hos en hundeejer som mente han/hun kunne stole 100% på et DYR, det synes jeg pisse hamdende uforsvarligt!
Jeg har en veninde som har to små almindelige hunde som ligner nogle der aldrig kunne gøre en kat ondt, men som hun selv siger holder hun da øje med dem idet hun jo aldrig kan vide med sikkerhed hvad de kan finde på og ikke kan finde på... Hun har blot en formodning om, at hvis de skulle finde på, at  bide - ville de gøre det for, at forsvare sig selv - men det VED hun jo ikke! Forskellen på disse og muskelhunde er jo, at muskelhundenes kæber låser sig fast og hvis de først har fået fat, så kan det gå grueligt galt.
Du behøver ikke, at være enig med mig men du skal vide, at jeg har lige så meget ret til, at ytre mig med "dumme ord" som du har!

det er jeg ret enig i. man kan have en rigtig god formodning om hvordan ens hund ville reagere men man kan ikke vaere 100 procent sikker med selv den mest godmodige hund.

derfor lader jeg aldrig mit barn alene med et andet dyr. det vaere sig hud, kat, marsvin eller fugl. baade for min hunds sikkerhed og for mit barns.

ps. der er meget lidt i denne verden der er 100 procent sikkert

Anmeld

29. august 2009

qp

Miamaja skriver:

det er jeg ret enig i. man kan have en rigtig god formodning om hvordan ens hund ville reagere men man kan ikke vaere 100 procent sikker med selv den mest godmodige hund.

derfor lader jeg aldrig mit barn alene med et andet dyr. det vaere sig hud, kat, marsvin eller fugl. baade for min hunds sikkerhed og for mit barns.

endeligt et lidt mere rationelt tænkende væsen i denne debat ...

Anmeld

29. august 2009

Bondepigen

Miamaja skriver:

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.