Ferie i januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. november 2014

Celine89

M (: skriver:

Koh Tao er FANTASTISK og man bliver afhængig.. Det er IKKE sidste gang jeg har været der! 

Så vidt jeg kan se, er Koh Tao en lille ø et godt sykke fra fastlandet. Hvordan kommer man derud? Og er det turen værd?

Måske vi bare skulle lade være, vi har vist ikke råd til at blive afhængige af at tage til Thailand 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. november 2014

PernilleogLouis

Celine89 skriver:

Tak for svar - Thailand er nu under meget kraftig overvejelse (og vi er ved at undersøge, om vi kan hæve rejsebudgettet lidt).

Af de steder I har været, er der så noget du vil anbefale?

Lige en info til budget - jeg rejser alene m min dreng - han betaler som en voksen og vi har begge gange brugt ca 21000 på fly, hoteller, mad, transport osv �� og vi har boet på fine hoteller 

jeg syns koh chang og koh mak var en rigtig lækker tur - det var lige mig.

huahin er ogdå lækkert - der sker sker mete med indkøbscentre, kæmpe badeland osv - og derfor tag vi dertil igen - når jeg rejser alene så må der gerne ske lidt for sønnen

Anmeld

11. november 2014

PernilleogLouis

Celine89 skriver:

Så vidt jeg kan se, er Koh Tao en lille ø et godt sykke fra fastlandet. Hvordan kommer man derud? Og er det turen værd?

Måske vi bare skulle lade være, vi har vist ikke råd til at blive afhængige af at tage til Thailand 

Så vidt jeg har læst tag det ca 5-6 timer fra huahin med bus og båd 

Anmeld

11. november 2014

PernilleogLouis

M (: skriver:

Koh Tao er FANTASTISK og man bliver afhængig.. Det er IKKE sidste gang jeg har været der! 

Hvor længe var i der ? Er lidt i tvivl om hvor mange dage vi skal booke

Anmeld

11. november 2014

M (:

Celine89 skriver:

Vi fløj til Koh Samui og sejlede derfra med færge. Det var rigtig nemt - og øen er såååå lækker! 

Anmeld

11. november 2014

M (:

PernilleogLouis skriver:

Hvor længe var i der ? Er lidt i tvivl om hvor mange dage vi skal booke

Vi var der vist i seks dage, men brugte også 4 på dykkercertifikat (de taler dansk). 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.