Ferie i januar

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.332 visninger
15 svar
0 synes godt om
9. november 2014

Celine89

Vi har lige besluttet, at vi trænger til en ferie. Vi regner med at tage afsted to uger i starten af januar, så det haster lidt med at finde ud af, hvor vi skal hen. Vi er nemlig sådan rimelig meget på bar bund.

Vi skal afsted to voksne og vores datter, som til den tid vil være 15 måneder. Budgettet er ca. 25.000 kr. til rejse, hotel og lommepenge, og vi vil helst til et sted, hvor der er sådan rimelig varmt (jo varmere jo bedre, men budgettet begrænser os selvfølgelig lidt). Vi er ikke super aktive, vi vil bare gerne slappe af og evt. shoppe lidt.

Nogen der kan anbefale en destination?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2014

PernilleogLouis

Vi har været i Thailand de to sidste vintre i 14 dage og tag afsted igen til februar så det kan jeg virkelig anbefale - skønt at komme til varmen når det er koldt og kedeligt i Danmark 

Anmeld

9. november 2014

Celine89

PernilleogLouis skriver:

Vi har været i Thailand de to sidste vintre i 14 dage og tag afsted igen til februar så det kan jeg virkelig anbefale - skønt at komme til varmen når det er koldt og kedeligt i Danmark 

Thailand er med i overvejelserne, men jeg tænker, at flyveturen måske bliver lidt lang for sådan en lille en på 15 mdr., og så skal man vel også have nogle vaccinationer? Mon det kan nåes inden januar?

Men det ser godt nok lækkert ud, noget særligt hotel du kan anbefale?

Anmeld

10. november 2014

PernilleogLouis

Celine89 skriver:

Thailand er med i overvejelserne, men jeg tænker, at flyveturen måske bliver lidt lang for sådan en lille en på 15 mdr., og så skal man vel også have nogle vaccinationer? Mon det kan nåes inden januar?

Men det ser godt nok lækkert ud, noget særligt hotel du kan anbefale?

Jeg har passet det ind så han har sovet det meste af vejen - men han var 4 år første gang.

vaccinationer er intet problem at nå.

første gang var vi på Koh chang så koh mak også bangkok

anden gang huahin også bangkok

næste gang tag vi til hua hin også koh tao

hvis i ik vil flyve langt men ha varme så er der Dubai?

Anmeld

10. november 2014

PT

Profilbillede for PT
Når forandringens vinde blæser, bygger nogle læhegn, mens andre rejser vindmøller

Jeg er lige ved at planlægge rejse til Dubai i januar sammen med mine unger, og der burde I også kunne komme hen for jeres budget.

Der er dejlig varmt om vinteren 

Anmeld

10. november 2014

Fru Ebied

Kan varmt anbefale Egypten. Der afgår fly den 01, 08, 15 og 21 til Hurgharda. 

Der er mange lækre hoteller med all inclusive hvillet er virkeligt skønt. 

Temeraturen er ca 22-25 grader om dagen i Januar. 

Poolen er ofte opvarmet på de større hoteller.

Jeg kan anbefale Aqua Marine gennem Startour. 4 stjerner,  virkelig børmevenligt og tæt på byen og kun 15 min kørsel fra lufthavnen. 

Anmeld

10. november 2014

M (:

PernilleogLouis skriver:

Jeg har passet det ind så han har sovet det meste af vejen - men han var 4 år første gang.

Koh Tao er FANTASTISK og man bliver afhængig.. Det er IKKE sidste gang jeg har været der! 

Anmeld

10. november 2014

Celine89

PernilleogLouis skriver:

Tak for svar - Thailand er nu under meget kraftig overvejelse (og vi er ved at undersøge, om vi kan hæve rejsebudgettet lidt).

Af de steder I har været, er der så noget du vil anbefale?

Anmeld

10. november 2014

Celine89

PT skriver:

Jeg er lige ved at planlægge rejse til Dubai i januar sammen med mine unger, og der burde I også kunne komme hen for jeres budget.

Der er dejlig varmt om vinteren 

Vi har kigget lidt på Dubai, og jeg synes det ser super lækkert ud, men de hoteller jeg umiddelbart har kunnet finde er ret pebrede - ihvertfald hvis der skal være stand og pool osv.

Jeg kunne godt tænke mig et sted, hvor vi havde mulighed for at leje noget, der er lidt større end bare et hotelværelse, så vi ikke skal sidde og være musestille, når datteren falder i søvn kl. 20. Eller at det er varmt nok, til at man kan sidde ude til lidt ud på aftenen.

Anmeld

10. november 2014

Celine89

Fru Ebied skriver:

Kan varmt anbefale Egypten. Der afgår fly den 01, 08, 15 og 21 til Hurgharda. 

Der er mange lækre hoteller med all inclusive hvillet er virkeligt skønt. 

Temeraturen er ca 22-25 grader om dagen i Januar. 

Poolen er ofte opvarmet på de større hoteller.

Jeg kan anbefale Aqua Marine gennem Startour. 4 stjerner,  virkelig børmevenligt og tæt på byen og kun 15 min kørsel fra lufthavnen. 

Egypten var også på min liste, men kæresten har nedlagt veto. Han har haft en rigtig dårlig familieferie der, da han var teenager, og nu giver han HELE Egypten skylden 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.