Har mærket liv!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. november 2014

got2b

Hertz skriver:

Ja det har jeg

Samme her (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. november 2014

Mor til F

got2b skriver:

Ja, mærkede liv inat lidt over to, og igen imorges og her for to minutter siden, det så fantastisk! Troede først det vil ske om nogle uger. Og er kun 18+6, h*n kan godt li at sparke løs da, troede virkelig jeg vil sprække i nat ;o.

- Hvad uge var i, i da i mærkede liv? (:

Jeg mærkede liv 17 + 6 Moderkagen lå foran,  men jeg er spinkel. 

Anmeld

8. november 2014

TrineMine86

got2b skriver:

Samme her (:

Også termin den 4/4 

Har mærket liv et par uger (er 2. Gangs) kan ikke mærke noget udenpå .. 

Anmeld

8. november 2014

got2b

TrineMine86 skriver:

Også termin den 4/4 

Har mærket liv et par uger (er 2. Gangs) kan ikke mærke noget udenpå .. 

Har os kun mærket to gange, og kæresten en gang (:

Anmeld

8. november 2014

Bb2015

Det er bare en vidunderlig følelse at mærke liv  jeg tror jeg begyndte at mærke det i uge 18-19 ish og har siden rigtigt mærket ham engang imellem. Er i uge 22 nu og han giver nogle spark især når man ligger ned 

Anmeld

8. november 2014

got2b

Michfich skriver:

Det er bare en vidunderlig følelse at mærke liv  jeg tror jeg begyndte at mærke det i uge 18-19 ish og har siden rigtigt mærket ham engang imellem. Er i uge 22 nu og han giver nogle spark især når man ligger ned 

Her sparker h*n især når jeg spiser og ligger ned og om morgen, og det er nogle ordentlige spark der kommer, men så dejligt!

Anmeld

8. november 2014

M (:

got2b skriver:

Ja, mærkede liv inat lidt over to, og igen imorges og her for to minutter siden, det så fantastisk! Troede først det vil ske om nogle uger. Og er kun 18+6, h*n kan godt li at sparke løs da, troede virkelig jeg vil sprække i nat ;o.

- Hvad uge var i, i da i mærkede liv? (:

Jeg mærkede liv 18+6 og min kæreste 19+6 i første graviditet. I denne graviditet venter jeg stadig (13+0).. 

Anmeld

8. november 2014

got2b

M (: skriver:

Jeg mærkede liv 18+6 og min kæreste 19+6 i første graviditet. I denne graviditet venter jeg stadig (13+0).. 

Det er så fantastisk en følelse!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.