Har mærket liv!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

599 visninger
17 svar
5 synes godt om
7. november 2014

got2b

Ja, mærkede liv inat lidt over to, og igen imorges og her for to minutter siden, det så fantastisk! Troede først det vil ske om nogle uger. Og er kun 18+6, h*n kan godt li at sparke løs da, troede virkelig jeg vil sprække i nat ;o.

- Hvad uge var i, i da i mærkede liv? (:

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2014

Trekløver(:

got2b skriver:

Ja, mærkede liv inat lidt over to, og igen imorges og her for to minutter siden, det så fantastisk! Troede først det vil ske om nogle uger. Og er kun 18+6, h*n kan godt li at sparke løs da, troede virkelig jeg vil sprække i nat ;o.

Jeg mærkede liv 18+0 det er fantastisk. 

Anmeld

7. november 2014

TL89

Jeg mærkede det første liv i 16+3 og det er endda til trods for at min moderkage ligger foran, men jeg er heller ikke så stor i forvejen

Anmeld

7. november 2014

got2b

M_V skriver:

Jeg mærkede liv 18+0 det er fantastisk. 

Det er så ubeskriveligt, hvornår ku du så mærke det uden på maven?

Anmeld

7. november 2014

Trekløver(:

got2b skriver:

Det er så ubeskriveligt, hvornår ku du så mærke det uden på maven?

Nu er det ved at være længe siden, men det var stort set lige efter, jeg begyndte at mærke liv i maven til min mand kunne mærke det udenpå også. Måske uge 20

Anmeld

7. november 2014

got2b

M_V skriver:

Nu er det ved at være længe siden, men det var stort set lige efter, jeg begyndte at mærke liv i maven til min mand kunne mærke det udenpå også. Måske uge 20

Hold da op, bebs her sparkede ordentligt til igår nat, da ku jeg mærke det, og det samme ku min kæreste i morges (:

Anmeld

8. november 2014

Hertz

got2b skriver:

Første graviditet mærkede jeg liv omkring uge 17. Denne her gang mærkede jeg liv 9+3 og ku mærke babyen udenpå 17+4 og er i dag 19+0

Anmeld

8. november 2014

got2b

Sjovt, så har du vel termin D 4 April? (:

Anmeld

8. november 2014

Louise-Nicki-buddi

Jeg mærkede første gang i uge 16 . 

Og min kæreste kunne mærke det i uge 18 

Anmeld

8. november 2014

Hertz

got2b skriver:

Sjovt, så har du vel termin D 4 April? (:

Ja det har jeg

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.