Hvad skal jeg gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Jeg synes helt klart at du skal blande dig udenom og lade dem bøvle med det. JA, din stedmor fortjener at vide sandheden... men jeg synes ikke det er din opgave at give hende det. Det kan ende med splid mellem din familie og dig... og det ville være synd, især for dine børn hvis du har sådanne.
Så jeg vil råde dig til at bede din stedmor om at holde dig udenfor deres problemer, og selv prøve at glemme det skete.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

Anonym trådstarter

Puha det ville være lidt nemmere, hvis i var enige

Anmeld

24. august 2009

qp

Anonym skriver:

Puha det ville være lidt nemmere, hvis i var enige

Hvad føler du selv er det rette, at gøre og hvordan ville du selv have sådan en leveret hvis du var i hendes sko?

Anmeld

24. august 2009

Miamaja

Hvordan i alverden fandt I ud af jeres far havde sex med en anden kvinde paa en camping plads? Yikes.

Anmeld

24. august 2009

Christinahr

Din far burde helt sikkert fortælle hende sandheden. Hvis han så åbenbart ikke gør det, ville jeg klart selv fortælle det. Du har selv set det, det er ikke sladder du har hørt i byen men fakta.

Måske det giver splid, men kan du med god samvittighed og uden det føles akavet indeni deltage i noget med din far og stedmor igen?

Anmeld

24. august 2009

Bondepigen

Christinahr skriver:

Din far burde helt sikkert fortælle hende sandheden. Hvis han så åbenbart ikke gør det, ville jeg klart selv fortælle det. Du har selv set det, det er ikke sladder du har hørt i byen men fakta.

Måske det giver splid, men kan du med god samvittighed og uden det føles akavet indeni deltage i noget med din far og stedmor igen?

Ja, jeg sidder med den samme tanke... Om du kan være sammen med dem uden det føles pinligt. Jeg ville ikke kunne det, og ville blive nødt til at sige det...

Anmeld

24. august 2009

Moderator

Profilbillede for Moderator
Jeg ville fortælle det. Jeg syntes ikke det er fair.

Også i den grad en sær sær ting at gøre, når man er på ferie sammen!!!!...

Så betyder det jo at der i aller højeste grad, må være noget galt i deres forhold!!!

SÅ helt sikkert fortælle det, hvis I i øvrigt har et godt forhold til jer, og hun vil stole på, hvad I siger til hende og hun ikke kun tror at det er for at komme af med hende.

Anmeld

24. august 2009

Mira0911

Det er da din far som skal fortælle det, det er ham der har gjort det...

Anmeld

24. august 2009

qp

Dutte84 skriver:

Det er da din far som skal fortælle det, det er ham der har gjort det...

Jeg er da også enig i det MEN nu har han valgt ikke, at gøre det... ??

Anmeld

24. august 2009

Mira0911

Marcus' Mor skriver:

Jeg er da også enig i det MEN nu har han valgt ikke, at gøre det... ??

Så er den jo lidt svære, hvad man så lige skal gøre...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.