Hvad skal jeg gøre

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.246 visninger
22 svar
0 synes godt om
23. august 2009

Anonym trådstarter

På en familietur (på en campingplads)sidste weekend, opdagede jeg og min søster vores far i at dyrke sex med en anden kvinde end vores stedmor, da vi efterfølgende så ham igen, fortalte vi ham diskret, om han selv ville fortælle vores stedmor det, eller vi skulle...da vi kom hjem, fik jeg en besked fra vores stedmor, at hun havde hørt hvad der var sket, og om vi ikke lige var hurtige nok til at hidse en stemning op. Jeg tror ikke han har fortalt hende sandheden, men at de blot stod og snakkede og vi havde set forkert, eller også har han slet ikke fortalt noget, og så selv skrevet den besked fra hendes telefon, så vi skulle tro, at han havde fortalt det. Grunden til, at jeg ikke tror han har fortalt noget, er at min stedmor kommer fra et tidligere forhold med utroskab, og ville aldrig kunne tilgive min far for det, så hvis han havde fortalt det, havde hun ikke skrevet sådan en besked...
Nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre....synes min stedmor fortjener at vide det....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

LotteGabriella

Anonym skriver:

På en familietur (på en campingplads)sidste weekend, opdagede jeg og min søster vores far i at dyrke sex med en anden kvinde end vores stedmor, da vi efterfølgende så ham igen, fortalte vi ham diskret, om han selv ville fortælle vores stedmor det, eller vi skulle...da vi kom hjem, fik jeg en besked fra vores stedmor, at hun havde hørt hvad der var sket, og om vi ikke lige var hurtige nok til at hidse en stemning op. Jeg tror ikke han har fortalt hende sandheden, men at de blot stod og snakkede og vi havde set forkert, eller også har han slet ikke fortalt noget, og så selv skrevet den besked fra hendes telefon, så vi skulle tro, at han havde fortalt det. Grunden til, at jeg ikke tror han har fortalt noget, er at min stedmor kommer fra et tidligere forhold med utroskab, og ville aldrig kunne tilgive min far for det, så hvis han havde fortalt det, havde hun ikke skrevet sådan en besked...
Nu ved jeg slet ikke hvad jeg skal gøre....synes min stedmor fortjener at vide det....

jeg må indrømme at jeg giver dig ret.....og hvis han ikke engang er mand nok til selv at fortælle det, ja så er han da bare en endnu større vatpik!!!! Synes ikke at nogen som helst mennesker er bedst tjent med ikke at vide, hvis deres partner er utro....jeg ville selv blive meget skuffet hvis jeg fandt ud af, at f.eks. min mor havde set min mand være sammen med en anden uden at forælle mig det

Anmeld

23. august 2009

Heidi.

Anonym skriver:

Puha.. Stakkels din stedmor.. Ja hun skal da vide det, ingen tvivl om det.. Men det skal være din far der siger det. Hvis han ikke vil, så syntes jeg i skal gøre det. Øv sikke en situation og være i.

Knus

Anmeld

23. august 2009

Heidi.

23. august 2009

Anonym trådstarter

LotteGabriella skriver:

jeg må indrømme at jeg giver dig ret.....og hvis han ikke engang er mand nok til selv at fortælle det, ja så er han da bare en endnu større vatpik!!!! Synes ikke at nogen som helst mennesker er bedst tjent med ikke at vide, hvis deres partner er utro....jeg ville selv blive meget skuffet hvis jeg fandt ud af, at f.eks. min mor havde set min mand være sammen med en anden uden at forælle mig det

Ja det er også det jeg tænker, men synes den er svær...

Anmeld

23. august 2009

LotteGabriella

Anonym skriver:

Ja det er også det jeg tænker, men synes den er svær...

Det kan jeg godt forstå, for det er jo din far men måske I kunne spørge hende, hvad hun mener med at I hidser en stemning op?! Så finder I hurtigt ud af om det er hende der har skrevet beskeden eller din far selv

Anmeld

23. august 2009

Ni-ko-li-ne

jeg mener helt klart at det er din fars opgave at fortælle hende dette...

Anmeld

23. august 2009

Mie A

Jeg synes at det er din fars opgave at fortælle hende det. Men hvis han ikke vil - så synes jeg ikke at I skal gå videre med det. For hvad opnår I med det??

Anmeld

23. august 2009

Vingummien

Anonym skriver:

Jeg vil også mene at det er jeres far der skal sige det, uanset hvor meget han har ret til at vide det, vil det ramme utroligt hårdt hvis i siger det til hende.

Syntes i skal lade det ligge, og så evt spørge jeres far næste gang i ser ham hvad han har fortalt hende, da i ikke kan forstå at hun tager det så pænt.

Kan jo også være at han har fortalt det rigtige og at hun tager det pænt trods sin erfaringer med utroskab.

Anmeld

23. august 2009

Sjl-msl-Mkl

Jeg var sådan set ligeglad om det var min far eller min veninde der var utro - jeg havde fortalt det til den anden part alligevel. Først vill jeg dog sige hvad jeg viste osv, give ham/hende en chance på lidt tid til selv og fortælle det. Hvis der så ikke sker noget, ville jeg fortælle det.
Ville starte samtalen med at jeg elsker hende, og er derfor nød til og fortæle hende dette.... bla bla bla.
Ingen fortjener og leve sådan, i uvisheden!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.