Omkring en mors ord

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.231 visninger
21 svar
23 synes godt om
7. november 2014

Anonym trådstarter

Godmorgen

Jeg har egentlig bare et enkelt spørgsmål, som jeg har tænkt over et par dage.

Hvad ville I tænke, hvis en mor sagde; At hun babysittede sine børn(Altså hendes egne)

Jeg ved hvad jeg selv tænker.

Det er bare et spørgsmål, om hvordan I ville reagere(eller bare tænke), hvis I hørte en sige de ord.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2014

et-ønske

Anonym skriver:

Godmorgen

Hvad ville I tænke, hvis en mor sagde; At hun babysittede sine børn(Altså hendes egne)

Det er bare et spørgsmål, om hvordan I ville reagere(eller bare tænke), hvis I hørte en sige de ord.

Det tror jeg ikke jeg ville tænke særlig meget over medmindre hun samtidig ikke virker som en omsorgsfuld og kærlig mor. 

Hånden på hjertet føler jeg mig også som en babysitter  

Anmeld

7. november 2014

Happiness

Jeg ville nok ikke selv bruge det ord, da jeg ikke føler man passer sine egne børn, men man tager sig af dem

Men tror ikke jeg ville tænke nærmere over det hvis andre siger det. Jeg ville ikke tænke nedsættende, hvis det er det du fisker efter.

Anmeld

7. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11

Ville kun tænke noget om det, hvis moderen samtidig er en fraværende en af slagsen. Men er hun en god og omsorgsfuld mor, så ville jeg ikke tænke nærmere over det. 

At hun bruger et andet udtryk for at være alene hjemme med ungerne end jeg gør, ville jeg aldrig dømme noget udfra.. 

Anmeld

7. november 2014

FruStolpe

Jeg ville ikke tænke over det, men jeg kalder også mine børn for både afkom og unger....

Det er jo bare en talemåde, det har jo intet ondt på sig.... 

Jeg elsker i hvert fald ikke mine tøser mindre af den grund 

Anmeld

7. november 2014

Anonym trådstarter

Happiness skriver:

Jeg ville nok ikke selv bruge det ord, da jeg ikke føler man passer sine egne børn, men man tager sig af dem

Men tror ikke jeg ville tænke nærmere over det hvis andre siger det. Jeg ville ikke tænke nedsættende, hvis det er det du fisker efter.

Nej det er nemlig det jeg tænker, at jeg heller ikke ville bruge ordet babysitte, at man tager sig af sine børn, ikke babysitter dem.

Det er bare ordet jeg tænker på. Ikke noget andet.

Anmeld

7. november 2014

Anonym trådstarter

et-ønske skriver:

Det tror jeg ikke jeg ville tænke særlig meget over medmindre hun samtidig ikke virker som en omsorgsfuld og kærlig mor. 

Hånden på hjertet føler jeg mig også som en babysitter  

Ok, jeg ville nok bare ikke bruge ordet babysitte om mine egne børn..

Anmeld

7. november 2014

Anonym trådstarter

Ændre lidt i mit indlæg, det var bare omkring ordet at babysitte.. (Ja, jeg er ikke helt vågen..)

Ikke omkring hvordan personen var, men det er nok når man selv er/har været babysitter, at tænker lidt, når en mor siger at hun ikke gider at babysitte sine egne børn.

Men kan høre at det er et ord som folk bruger. Så det er jo dejligt nok

Anmeld

7. november 2014

modesty

Anonym skriver:

Godmorgen

Jeg ville nok tænke at man skal lade være med at dømme andre på små detaljer, da det ikke fortæller særlig meget om hvordan de egentlig er som mennesker.

Anmeld

7. november 2014

Mami

Tja jeg har faktisk sagt det et par gange når nogle har spurgt om jeg kunne noget dato xx så har jeg sagt nej jeg skam babysitter i ordet ligger der ikke andet end manden skal arbejde/ikke er hjemme  og jeg derfor er alene med sønen  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.