Anonym skriver:
Jeg bliver jo nødtil at lave et eller andet om aften, når nu jeg ingen stmeder kan gå, så jeg ligger gerne og ser film eller serie på min pc.
Altså det 1 år var vi begge gode til at skiftes med at tilfredsstille
Men det næste år har været meget mig, jeg har tit ladet være i 2 mdr uden respons. Men får bare mest ud af ham på mobil, da han åbner sig der
Han siger hverdag han elsker mig eller skriver de dage jeg er i skole at han elsker mig osv
Måske det mig der bare glemmer at tænke på ham og hans følelser
Ja har gået til psykolog i 6 mdr for 1 år siden 
Men vil aldrig slippe helt af med min frygt da jeg blev truet med kniv og økse da jeg ventede min første, så der vil altid sidde nogle små glimt indeni mig, plus min eks bor 20 min væk fra mig
Jeg kan sagtens forstå dine frustationer.. 
Da jeg ventede min mindste, da kunne der sagtens gå flere uger inden den stod på sex 
Men det var simpelhen fordi min kæreste havde så meget i hovedet og ville passe på min mave.
En weekend fik jeg passet den store dreng og handlet ind til god mad og hygge.
Fik pyntet mig selv op om aften og forførte ham stille og roligt.
Gav massage og snakket med ham om vores kærlighed og dengang vi mødte hinanden.
Det endte med sex... 
Så måske kunne du arrangere noget ligende og så ligge pc og mobil fra jer.
Du må simpelhen bare fortælle ham at det betyder meget for dig at pleje forholdet på den måde.
Hvis han ikke er med på den, så skal du ikke vise at du blir skuffet!
Kunne evt være at han havde noget andet i hovedet at tænke på eller bare er træt. 
Ang ang hvad der er sket i dit tidligere forhold, så tror jeg bare du skal prøve at ligge det på hylden og ikke tænke over at 'det er derfor du er så følsom'. 
Men Ja, prøv og tænk mere på hans behov og følelser og lade det hele gå stille frem.
Og måske ikke rage ham så meget i skridtet