Lidt knas for tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Føler mig bare helt tom indeni, efter det han skrev igår, blev virkelig helt overrasket Så det var som at få en hammer i hovedet, og han opføre sig som intet skete igår, jeg hænger bare ved det igår og har verdens trælste mave følelse, har allermest bare lyst til at ligge i min seng og være ked af det, men det kommer jeg jo ingen vegne med

Ville bare ønske jeg kunne gøre noget der viste ham, at jeg mangler ham på alle måder, og han ikke er den eneste der har det svært for tiden! men det så fandens svært når jeg udtrykker mig så skide dårligt fortiden!  Han arbejder fra 9:30 til 17:30 hverdag, men har haft fri siden i tirsdag indtil mandag, så vil jo bare gerne nyde vi kan være sammen sammen! og ikke på hver vores pc eller mobil

Altså, selvom i er i samme rum eller begge er hjemme, så skriver i til hinanden på mobilen? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Altså, selvom i er i samme rum eller begge er hjemme, så skriver i til hinanden på mobilen? 

Ikke i samme rum !

Han har sit kontor, hvor han gladeligt sidder, da han er uddannet IT support  Og jeg ligger inde i sengen og ikke så god på bene da mit bækken er så ømt

Så vi Smser

soveværelset er 2 skridt fra kontoret

Anmeld

7. november 2014

Sandratoft

Anonym skriver:

Ikke i samme rum !

Han har sit kontor, hvor han gladeligt sidder, da han er uddannet IT support  Og jeg ligger inde i sengen og ikke så god på bene da mit bækken er så ømt

Så vi Smser

soveværelset er 2 skridt fra kontoret

Det der sms'eri må i da stoppe med, så vidt jeg ved er det ikke normalt Altså, da jeg var gravid og lå i sengen, kunne jeg da godt sms'e til min kæreste at han lige skulle komme ind, men jeg ville aldrig tage en seriøs snak over sms når vi begge var hjemme.

Prøv at tage en måned hvor det er ham der bestemmer tempoet, nogle mænd har bare ikke lyst til sex med deres kæreste når de er gravide fordi tanken om et barn i maven hæmmer dem. Jeg kan godt forstå det er frustrerende men du må acceptere hans grænser, det kan være det pludselig ændrer sig igen, og især hvis du spiller bolden op til ham. Måske tager de 1 eller 2 måneder, men de fleste mænd kommer ind i kampen igen

Anmeld

7. november 2014

Anonym trådstarter

Sandratoft skriver:

Det der sms'eri må i da stoppe med, så vidt jeg ved er det ikke normalt Altså, da jeg var gravid og lå i sengen, kunne jeg da godt sms'e til min kæreste at han lige skulle komme ind, men jeg ville aldrig tage en seriøs snak over sms når vi begge var hjemme.

Prøv at tage en måned hvor det er ham der bestemmer tempoet, nogle mænd har bare ikke lyst til sex med deres kæreste når de er gravide fordi tanken om et barn i maven hæmmer dem. Jeg kan godt forstå det er frustrerende men du må acceptere hans grænser, det kan være det pludselig ændrer sig igen, og især hvis du spiller bolden op til ham. Måske tager de 1 eller 2 måneder, men de fleste mænd kommer ind i kampen igen

Det bare som om, han lettere åbner op på beskeder!?

for når vi snakker, siger han jo aldrig hvad der forgår inde i hans hovedsom jeg nævnte for ham, føler vores forhold er på vores mobil, da det hele bare køre perfekt når vi skriver sammen, men det ikke det som det er i virkeligheden

Spurgte ham om det er fordi jeg er gravid?

Han svarede det havde intet med det at gøre. Nå tænker jeg så, men siden han så baby uge 10 og 12+6 er vores sexliv stille og roligt blevet ret dødt, så tror han går og tænker på baby

Jeg savner ham jo bare sådan på alle måder

Synes det hårdt at gå og vente på han kommer til mig, for føler mig så alene

Inden jeg blev gravid var alting meget bedre

Anmeld

7. november 2014

Bshizzle

Anonym skriver:

Jeg gør super meget for forholdet, det skal siges min kæreste har aldrig været god god til at vise sine følelser! han har hellere ik let ved kram eller knus! Føler mig bare så fandens ensom når jeg dage ud og dage ind, enden går i seng alene eller vi sidder på hver vores pc og komikere på mobil. I de næsten 2 år vi har været sammen har jeg 7.9.13 alle dage næsten lagt op til sex! Han har aldrig fortalt mig før nu han ikke bryder sig om jeg rager ved ham kommer med frække kommentar Så hvad skulle jeg vide? 

Måske det min fortid  med vold og voldtægt der gør mig mere skrøbelig

Eller måske skulle jeg lade helt være at komme til ham?

Og vente  forevigt på han kommer til mig 

Det første der slår mig når jeg læser dit svar er.. Pc og mobil!! 

Overvejet at ligge din mobil fra dig.. Sig til ham jeres mobil ikke er jeres talerør? 

Hvis du klager over at i sidder med jeres pc hver aften, så skulle du måske være et eksempel på ikke at gøre det 

Lig mobil og pc væk...

forklar din kæreste hvad du præcis føler og lad ham komme til dig når han føler for det. 

Som jeg skrev tidligere, så tror jeg simpelhen din kæreste føler sig presset. 

Han skal osse lige sættes ind i at du er gravid og har en masse hormoner du skal ha styr på. 

Men helt sikkert, så er det virkelig barnligt at bruge ens mobil dagligt som talerør selvom i er i samme rum. 

Og hvis du har i de 2 år.. Hver dag lagt op til sex?? Come on.. Mon ik han har brug for en lille pause engang imellem osse  

Jeg ved ik om din fortid har noget at sige her.. Men kan læse på det hele at du tænker stadig meget over det? Har du fået hjælp til at snakke ud om dette med en prof?? 

Men det er jo bare min mening 

Anmeld

7. november 2014

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Det første der slår mig når jeg læser dit svar er.. Pc og mobil!! 

Overvejet at ligge din mobil fra dig.. Sig til ham jeres mobil ikke er jeres talerør? 

Hvis du klager over at i sidder med jeres pc hver aften, så skulle du måske være et eksempel på ikke at gøre det 

Lig mobil og pc væk...

forklar din kæreste hvad du præcis føler og lad ham komme til dig når han føler for det. 

Som jeg skrev tidligere, så tror jeg simpelhen din kæreste føler sig presset. 

Han skal osse lige sættes ind i at du er gravid og har en masse hormoner du skal ha styr på. 

Men helt sikkert, så er det virkelig barnligt at bruge ens mobil dagligt som talerør selvom i er i samme rum. 

Og hvis du har i de 2 år.. Hver dag lagt op til sex?? Come on.. Mon ik han har brug for en lille pause engang imellem osse  

Jeg ved ik om din fortid har noget at sige her.. Men kan læse på det hele at du tænker stadig meget over det? Har du fået hjælp til at snakke ud om dette med en prof?? 

Men det er jo bare min mening 

Jeg bliver jo nødtil at lave et eller andet om aften, når nu jeg ingen stmeder kan gå, så jeg ligger gerne og ser film eller serie på min pc.

Altså det 1 år var vi begge gode til at skiftes med at tilfredsstille

Men det næste år har været meget  mig, jeg har tit ladet være i 2 mdr uden respons. Men får bare mest ud af ham på mobil, da han åbner sig der Han siger hverdag han elsker mig eller skriver de dage jeg er i skole at han elsker mig osv 

Måske det mig der bare glemmer at tænke på ham og hans følelser

Ja har gået til psykolog i 6 mdr for 1 år siden 

Men vil aldrig slippe helt af med min frygt da jeg blev truet med kniv og økse da jeg ventede min første, så der vil altid sidde nogle små glimt indeni mig, plus min eks bor 20 min væk fra mig

Anmeld

7. november 2014

Bshizzle

Anonym skriver:

Jeg bliver jo nødtil at lave et eller andet om aften, når nu jeg ingen stmeder kan gå, så jeg ligger gerne og ser film eller serie på min pc.

Men det næste år har været meget  mig, jeg har tit ladet være i 2 mdr uden respons. Men får bare mest ud af ham på mobil, da han åbner sig der Han siger hverdag han elsker mig eller skriver de dage jeg er i skole at han elsker mig osv 

Men vil aldrig slippe helt af med min frygt da jeg blev truet med kniv og økse da jeg ventede min første, så der vil altid sidde nogle små glimt indeni mig, plus min eks bor 20 min væk fra mig

Jeg kan sagtens forstå dine frustationer.. 

Da jeg ventede min mindste, da kunne der sagtens gå flere uger inden den stod på sex 

Men det var simpelhen fordi min kæreste havde så meget i hovedet og ville passe på min mave. 

En weekend fik jeg passet den store dreng og handlet ind til god mad og hygge. 

Fik pyntet mig selv op om aften og forførte ham stille og roligt. 

Gav massage og snakket med ham om vores kærlighed og dengang vi mødte hinanden. 

Det endte med sex... 

Så måske kunne du arrangere noget ligende og så ligge pc og mobil fra jer. 

Du må simpelhen bare fortælle ham at det betyder meget for dig at pleje forholdet på den måde. 

Hvis han ikke er med på den, så skal du ikke vise at du blir skuffet! 

Kunne evt være at han havde noget andet i hovedet at tænke på eller bare er træt. 

Ang ang hvad der er sket i dit tidligere forhold, så tror jeg bare du skal prøve at ligge det på hylden og ikke tænke over at 'det er derfor du er så følsom'. 

Men Ja, prøv og tænk mere på hans behov og følelser og lade det hele gå stille frem. 

Og måske ikke rage ham så meget i skridtet 

Anmeld

7. november 2014

Emilie91

Anonym skriver:

Først vil jeg sige at jeg selvfølgelig synes det er synd for dig du har det sådan og det næste jeg skriver skal ikke menes ondt på nogen måde. Men måske bare noget du skal tænke over  

Der er rigtig mange som har skrevet rigtig gode råd til dig og har givet sig til til at læse din tråd og dine problemer og derved svaret dig på dette Men din reaktion som jeg læser den, er meget bortforklarende, dårlige undskyldninger osv. 

Som en anden også skrev. Tag en DYB indånding. Læs igen hvad folk har skrevet. Tag det til dig og se om DU ren faktisk kan gøre noget ved det han arbejder trodsalt meget og sex og dine følelser er nok ikke noget han lige tænker på hele tiden Så ..... Se hvad du selv kan gøre. Også må du have en rigtig god weekend og nyd din graviditet og din søde kæreste som siger han elsker dig hverdag

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.