Lidt knas for tiden

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. november 2014

got2b

Anonym skriver:

Vi tog en sms snak hvor jeg åbenbart er grunden og vores flytning mig fordi jeg åbenbart ikk laver andet en a finde ud af hvordan jeg så skal tænde ham  og nu skal jeg slappe af med at græde da han mener vi taber baby?  han sover bare selvom om han mig græde ligner ham slet ike

Flytning? 

Vil sige du skal slappe af, men at tabe barnet vil jeg nu ik sige, for så havde jeg tabt mit for længst, overs kroppe er brygget til at kunne tåle en masse, os på den måde. Jeg forstår ham slet ik!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. november 2014

Anonym trådstarter

got2b skriver:

Flytning? 

Vil sige du skal slappe af, men at tabe barnet vil jeg nu ik sige, for så havde jeg tabt mit for længst, overs kroppe er brygget til at kunne tåle en masse, os på den måde. Jeg forstår ham slet ik!

Vi flyttet fra 2 lejligheder  indenfor 1 år på grund af begge er med skimmel,  så vi bor i bolig forening nu. Det stresser ham åbenbart de flytninger og at jeg går og tager ham på skridtet eller spørg om frække ting det åbenbart turn off? :s han føler det er det eneste jeg vil, blev bare så overrasket og tænkte: ja lige pt! Har jp intet fået i 7 dage og min lyst er steget efter gravidtet han sagde jeg var hysterisk selvom jeg bare grad almindeligt  har aldrig følt mig så tom og afsky! Han plejer at være jordens dejligste kæreste! Og han ved jeg kommer fra et voldigt forhold med voldtægt og overgreb for kun snart 2 år siden 

Anmeld

7. november 2014

Anonym trådstarter

Så har bestemt brug for hans trøst da min voldligvoldlig eks også bare sagde jeg var hysterisk og lagde sig til at sove mens jeg grad

Anmeld

7. november 2014

Chevro

Anonym skriver:

Føler mig så ensom og at jeg ikk gør en skid rigtigt  Måske det mig, der føler og mærker forkert?  min forlovet og jeg, har ikke dyrket sex i 6 dage nu  og det eneste tidspunkt her  for  tiden at vi komplimenter hinanden er pt kun på sms  føler efter jeg er blevet gravid at mit forhold køre på sms  og han er ellers verdens dejligste mand 

Sex er en by i Rusland for os lige nu 

jeg har meget træls bækkenløsning, men vi har heller ikke det store behov for sex 

Komplimenter er aldrig noget vi sådan går op i, da vi har været sammen 7 år  så tingene kører egentlig på rutinerne (;

SMS gør vi faktisk heller ikke rigtigt, når min kæreste er på job. Medmindre det er noget vigtigt.. :-) 

Anmeld

7. november 2014

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Sex er en by i Rusland for os lige nu 

jeg har meget træls bækkenløsning, men vi har heller ikke det store behov for sex 

Komplimenter er aldrig noget vi sådan går op i, da vi har været sammen 7 år  så tingene kører egentlig på rutinerne (;

SMS gør vi faktisk heller ikke rigtigt, når min kæreste er på job. Medmindre det er noget vigtigt.. :-) 

Det også kun mit behov sex, han er 29 og blevet rigtigt kedelig Jeg er 22 mine gravidtet hormoner racer rundt! Og jeg savner hans opmærksomhed!

Anmeld

7. november 2014

Chevro

Anonym skriver:

Det også kun mit behov sex, han er 29 og blevet rigtigt kedelig Jeg er 22 mine gravidtet hormoner racer rundt! Og jeg savner hans opmærksomhed!

Så er det jeres første fælles barn? 

Sådan er det desværre bare ofte når man får børn - der er ikke helt det samme overskud til det osv. 

Men i graviditeten er det sært han ikke har lyst, men nogle tænder slet ikke på en gravid? 

Anmeld

7. november 2014

Anonym trådstarter

Chevro skriver:

Så er det jeres første fælles barn? 

Sådan er det desværre bare ofte når man får børn - der er ikke helt det samme overskud til det osv. 

Men i graviditeten er det sært han ikke har lyst, men nogle tænder slet ikke på en gravid? 

Har en søn på 2 fra tidligere forhold, som supplere mellen pleje familie og jeg på grund af min fortid dengang,  men det køre helt fint :-) ja det vores første fælles barn han siger jeg får ham til at miste lyst, fordi jeg rager for meget på ham? Hvad fanden skal jeg så gøre når intet at det jeg gør tænder ham?

Anmeld

7. november 2014

Bshizzle

Aller først... Så vil jeg sige du skal ta en DYB vejrtrækning!! 

Som du selv skriver (hormoner racer rundt! ) Ja det gør de! 

Og derfor er man ekstra følsom over for ting. 

Som jeg læser dine indlæg, så syntes jeg lidt du selv er skyld i jeres konflikter og at din kæreste trækker sig væk! 

Måske du skulle se det fra hans side af? 

Han føler sig presset af dig, til trods for han har sagt at han pt ikke er lige til sex eller at blive raget på hele tiden. 

Og halløj? 6 dage uden sex??  DET sker i de fleste forhold 

Han har vel nok at se til på jobbet og det første han tænker når han kommer hjem er nok ik lige sex! 

Han har osse brug for at være sig selv og kunne slappe af der hjemme... Og ja, evt pleje hans ryg som du siger han bruger som 'dårlig' undskyldning 

Syntes du skulle prøve at lade vær med at tænke på sex et par dage (ja sikkert svært, men prøv og tænk på hans behov her). Og bare brug tiden med ham på at hygge jer og bare snakke om hva i har lavet og vise jeres kærlighed på en anden måde end lige kun med sex 

Anmeld

7. november 2014

Anonym trådstarter

Bshizzle skriver:

Aller først... Så vil jeg sige du skal ta en DYB vejrtrækning!! 

Som du selv skriver (hormoner racer rundt! ) Ja det gør de! 

Og derfor er man ekstra følsom over for ting. 

Som jeg læser dine indlæg, så syntes jeg lidt du selv er skyld i jeres konflikter og at din kæreste trækker sig væk! 

Måske du skulle se det fra hans side af? 

Han føler sig presset af dig, til trods for han har sagt at han pt ikke er lige til sex eller at blive raget på hele tiden. 

Og halløj? 6 dage uden sex??  DET sker i de fleste forhold 

Han har vel nok at se til på jobbet og det første han tænker når han kommer hjem er nok ik lige sex! 

Han har osse brug for at være sig selv og kunne slappe af der hjemme... Og ja, evt pleje hans ryg som du siger han bruger som 'dårlig' undskyldning 

Syntes du skulle prøve at lade vær med at tænke på sex et par dage (ja sikkert svært, men prøv og tænk på hans behov her). Og bare brug tiden med ham på at hygge jer og bare snakke om hva i har lavet og vise jeres kærlighed på en anden måde end lige kun med sex 

Jeg gør super meget for forholdet, det skal siges min kæreste har aldrig været god god til at vise sine følelser! han har hellere ik let ved kram eller knus! Føler mig bare så fandens ensom når jeg dage ud og dage ind, enden går i seng alene eller vi sidder på hver vores pc og komikere på mobil. I de næsten 2 år vi har været sammen har jeg 7.9.13 alle dage næsten lagt op til sex! Han har aldrig fortalt mig før nu han ikke bryder sig om jeg rager ved ham kommer med frække kommentar Så hvad skulle jeg vide? 

Måske det min fortid  med vold og voldtægt der gør mig mere skrøbelig

Eller måske skulle jeg lade helt være at komme til ham?

Og vente  forevigt på han kommer til mig 

Anmeld

7. november 2014

Anonym trådstarter

Føler mig bare helt tom indeni, efter det han skrev igår, blev virkelig helt overrasket Så det var som at få en hammer i hovedet, og han opføre sig som intet skete igår, jeg hænger bare ved det igår og har verdens trælste mave følelse, har allermest bare lyst til at ligge i min seng og være ked af det, men det kommer jeg jo ingen vegne med

Ville bare ønske jeg kunne gøre noget der viste ham, at jeg mangler ham på alle måder, og han ikke er den eneste der har det svært for tiden! men det så fandens svært når jeg udtrykker mig så skide dårligt fortiden!  Han arbejder fra 9:30 til 17:30 hverdag, men har haft fri siden i tirsdag indtil mandag, så vil jo bare gerne nyde vi kan være sammen sammen! og ikke på hver vores pc eller mobil

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.