Streger efter tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. november 2014

friis

Anonym skriver:

Det lyder super 

Er dine også kommet efter lidt tid, eller indenfor tid? 

Den jeg tog i eftermiddags kan klare strakt arm testen 

Og tillykke til dig, håber for dig at du venter en spire 

Glemte at tilføje

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. november 2014

got2b

Anonym skriver:

Jeg testede igår 3+5 og der kom en streg frem med farve, men først efter 30-40 minutter se billede. 

Idag er testen meget mere positiv, så tænkte jeg ville teste med morgen urin, og der kommer først en streg efter 25-30 minutter 

Er jeg muligvis heldig? Hvor mange dage skal jeg vente med at teste? 

De eneste symptomer er ømme dutter og hovedpine 

Du kan godt stole på streger efter tid, medmindre det er Valmed. Mine kom efter tid og er da 19+1.

Anmeld

9. november 2014

Kærlighediminmave

got2b skriver:

Du kan godt stole på streger efter tid, medmindre det er Valmed. Mine kom efter tid og er da 19+1.

Man kan jo ikke altid stole på dem ellers er der jo ingen grund til at de skal aflæses inden 5 min. Jeg har fået en streg efter tid på flere teste men har ikke været gravid nogle af gangene nogle er heldige men man er nødt til at gå ud fra at de er negative indtio man står med en positiv inden for tid det er synd at love hende at hun er gravid hvis ikke hun er

Anmeld

9. november 2014

got2b

ønskemor skriver:

Man kan jo ikke altid stole på dem ellers er der jo ingen grund til at de skal aflæses inden 5 min. Jeg har fået en streg efter tid på flere teste men har ikke været gravid nogle af gangene nogle er heldige men man er nødt til at gå ud fra at de er negative indtio man står med en positiv inden for tid det er synd at love hende at hun er gravid hvis ikke hun er

Lover hende ikke hun er gravid. 

Anmeld

9. november 2014

Kærlighediminmave

got2b skriver:

Lover hende ikke hun er gravid. 

Du skriver at man godt kan stole på streger efter tidv altså siger du at hun kan stole på at hendes er positiv? Det kan man altså ikke

Anmeld

9. november 2014

got2b

ønskemor skriver:

Du skriver at man godt kan stole på streger efter tidv altså siger du at hun kan stole på at hendes er positiv? Det kan man altså ikke

Det er hendes valg, hvad hun vil stole på, hun spørg og jeg svare. 

Anmeld

9. november 2014

Kærlighediminmave

got2b skriver:

Det er hendes valg, hvad hun vil stole på, hun spørg og jeg svare. 

Der er jo ingen mening i at svare på det hvis du bare fyrer et eller andet af hun ikke kan bruge til noget alligevel. 

Anmeld

9. november 2014

Anonym trådstarter

friis skriver:

Glemte at tilføje

Hvor langt er du på denne test? 

Anmeld

9. november 2014

M (:

Anonym skriver:

Jeg testede igår 3+5 og der kom en streg frem med farve, men først efter 30-40 minutter se billede. 

Idag er testen meget mere positiv, så tænkte jeg ville teste med morgen urin, og der kommer først en streg efter 25-30 minutter 

Er jeg muligvis heldig? Hvor mange dage skal jeg vente med at teste? 

De eneste symptomer er ømme dutter og hovedpine 

I begge mine graviditeter er mine tidlige tests blevet næsten usynligt positive efter tid.

De teste jeg har taget uden at være gravid har aldrig haft nærheden af en skyggestreg; bragende negativ og jeg har brugt flere forskellige teste (rfsu, valmed, apotekets, strimmelteste, teste fra billige teste osv.). 

Held og lykke. 

Anmeld

10. november 2014

Anonym trådstarter

M (: skriver:

I begge mine graviditeter er mine tidlige tests blevet næsten usynligt positive efter tid.

De teste jeg har taget uden at være gravid har aldrig haft nærheden af en skyggestreg; bragende negativ og jeg har brugt flere forskellige teste (rfsu, valmed, apotekets, strimmelteste, teste fra billige teste osv.). 

Held og lykke. 

Jeg har 3 gange testet med rfsu, og fået positiv men dagen eller 2 dage efter fået mens  Ved dog ikke om du er en bio jeg har fanget hver gang 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.