Streger efter tid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2014

HVPigen

Anonym skriver:

Jeg krydser også for at mine vil komme inden for tid når jeg tester igen  

Det tror jeg nok de skal! - jeg er selv lidt ked af det idag, da den jo ikke er steget så meget! Så nu skal jeg have taget nye igen 
Men jeg kan jo selv se forskel på mine test jeg har taget tidligere! 

Og sygplejsken sagde jo også den var steget lidt, men er stadig lidt ked af det da det er vores ønskebarn og den første! så håber
inderligt det forsætter for os begge

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2014

Lrm

Jeg har lige tester positiv idag 3+5!!

har tester er par dage hvor der kun var en mini skygge, selv igår aftes så den negativ ud! Men til morgen så var den der sgu!! Så håbet er der, giv ikke op.. Du kan nå det endnu

Anmeld

6. november 2014

got2b

Jeg fik kun streger efter tid, i den første uge, og man kan godt stole på dem, medmindre man bruger Valmed for de bliver poistiv om du er gravid eller ej. Man SKAL ha det stof som man danner som gravid, men vil tage en mere imorgen eller over morgen. For kan ikke se om der er farve i.

Anmeld

6. november 2014

Anonym trådstarter

got2b skriver:

Jeg fik kun streger efter tid, i den første uge, og man kan godt stole på dem, medmindre man bruger Valmed for de bliver poistiv om du er gravid eller ej. Man SKAL ha det stof som man danner som gravid, men vil tage en mere imorgen eller over morgen. For kan ikke se om der er farve i.

Jamen, det er valmed 

Anmeld

6. november 2014

got2b

Anonym skriver:

Jamen, det er valmed 

Så vil jeg ik stole på den. Køb et andet mærke, måske en fra apoteket? 

Anmeld

6. november 2014

Anonym trådstarter

got2b skriver:

Så vil jeg ik stole på den. Køb et andet mærke, måske en fra apoteket? 

Det må jeg prøve

Anmeld

6. november 2014

got2b

Anonym skriver:

Det må jeg prøve

Ja, giv gerne en Update ��

Anmeld

6. november 2014

WilliamDSTN

Anonym skriver:

Det har jeg også hørt, men det er nemlig bare første gang jeg har fået streger efter tid 

Hvor mange dage ville du vente med at teste? 

Der er nok gemt et lille test monster i mig 

Jeg vil sige prøv om 2 til 3 dage så din krop har nået at danne nok HCG til at testen kan opfange det

Anmeld

6. november 2014

DortheL

got2b skriver:

Nu har jeg brugt et hav af Valmed - både første og anden graviditet. Har ALDRIG prøvet, at den viser positiv, uden der var gevinst!

Anmeld

6. november 2014

Anonym trådstarter

got2b skriver:

Ja, giv gerne en Update ��

Det vil jeg gøre

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.