hvad kommer der til at stå?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2014

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

nej, men en stor del af befolkningen har samme navn

Selvom det kan være svært at finde ham skal du give alle oplysninger du har. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2014

Pinkrose

Hvis man ikke ved eller kan finde faren går staten ind og hjælper . Kendte ikke min datters fars efternavn . Kun et fornavn som mange også hedder her hjemme og der gik meget kort tid så havde de fundet ham

Anmeld

6. november 2014

Klumpe-dumpe

Anonym skriver:

jeg har venter barn til foråret med en sød fyr jeg mødte i sommers. Min veninde og hendes kæreste har næsten lige fået et barn sammen hvor han skulle skrive under på at han er faren.

Det satte tankerne i gang hos mig, for det eneste jeg ved om mit barns far er hans navn og hvilket land han kommer fra. Jeg har en veninde der desværre mistede sin mor i en meget ung alder og nu er hun "forældreløs" fordi hendes far står som 'ukendt' på fødselsattesten og hendes stedfar kom først ind i billedet da hun var begyndt i skole. Jeg vil helst ikke have at mit barn også kan ende der hvor han/hun ikke ved noget om sin far - jeg har en del billeder af ham, men det kan jo ikke rigtigt hjælpe med at finde ham i et stort land.

kan hans navn stå på attesten alligevel? Eller skal der en eller anden form for dokumentation?

Jeg er ikke helt med, er faderen fra og bosat i et andet land end DK eller er han bosat her i DK ? 

Anmeld

6. november 2014

mor_til_L

Hvis du ved hvem han er skal det stå der

Mit råd ville være at du måske "efterlyste" ham på fx FB. Det er der mange der gør og med held.. Ellers så søg på hans navn der også gå I gennem alle der dukker frem , han ville jo være let at kende hvis du har billeder af ham

Anmeld

6. november 2014

Loan

Læg et par billeder op på facebook af ham med en engelsk skrevet tekst om du leder efter ham, hvor i mødtes og hvor han er fra. Hvis folk er gode til at dele kan det være i kan få kontakt på den måde.

For barnets skyld synes jeg hvert fald at navnet skal skrives på. Og så håber jeg du finder ham 

Anmeld

7. november 2014

Anonym trådstarter

Ariel skriver:

Jeg er ikke helt med, er faderen fra og bosat i et andet land end DK eller er han bosat her i DK ? 

Han er fra et andet land og bosat der.

Anmeld

25. november 2014

Baby15

Du skal bare skrive de oplysninger du har �� og så vil de prøve at finde ham. 

Bare skriv det du ved, for barnets skyld  

Anmeld

26. november 2014

Mor_til_3_unger

Profilbillede for Mor_til_3_unger

Du skriver bare de oplysninger du har på ham til statsforvaltningen,så kontakter de polititet,som så prøver at finde ham,og lykkes det får han udleveret faderskabspapir,og vil han ikke underskrive,bliver han indhentet af politiet til en blodprøv. 

Anmeld

26. november 2014

Anonym trådstarter

Mor_til_3_unger skriver:

Du skriver bare de oplysninger du har på ham til statsforvaltningen,så kontakter de polititet,som så prøver at finde ham,og lykkes det får han udleveret faderskabspapir,og vil han ikke underskrive,bliver han indhentet af politiet til en blodprøv. 

også når han er fra udlandet?...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.