Anonym skriver:
jeg har venter barn til foråret med en sød fyr jeg mødte i sommers. Min veninde og hendes kæreste har næsten lige fået et barn sammen hvor han skulle skrive under på at han er faren.
Det satte tankerne i gang hos mig, for det eneste jeg ved om mit barns far er hans navn og hvilket land han kommer fra. Jeg har en veninde der desværre mistede sin mor i en meget ung alder og nu er hun "forældreløs" fordi hendes far står som 'ukendt' på fødselsattesten og hendes stedfar kom først ind i billedet da hun var begyndt i skole. Jeg vil helst ikke have at mit barn også kan ende der hvor han/hun ikke ved noget om sin far - jeg har en del billeder af ham, men det kan jo ikke rigtigt hjælpe med at finde ham i et stort land.
kan hans navn stå på attesten alligevel? Eller skal der en eller anden form for dokumentation?
Hvis du kender hans navn, skal du skrive det på.
Og tro mig, hvis man har hans navn og billeder, kan man godt finde personen. Bare se på sporløs, der har de ofte mindre(Ved godt at det kan være svære selv), men hvis barnet har navn, land og billeder så tror jeg ikke det bliver så svært at finde ham.
Gætter på at han ikke er Dansker?
Anmeld