Kan resultat ændre sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

6. november 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Øv så har du slet ikke kunne regne med noget?

Pas. Det er nok bare ikke lykkedes endnu

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

6. november 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Pas. Det er nok bare ikke lykkedes endnu

Nej det er jo det. Og nogen gange tager det længere tid. Det må være fordi det er svært at lave en helt perfekt baby

Anmeld

6. november 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Nej det er jo det. Og nogen gange tager det længere tid. Det må være fordi det er svært at lave en helt perfekt baby

Hehe ja det må det være nu må vi se jeg havde enten ægløsning sidste tirsdag eller i forgårs og synes jeg har sådan en mærkelig fornemmelse i maven ik fordi jeg har ondt, så nu må vi se det lykkedes mig at få positiv æl test to gange denne gang af en eller anden grund så er lidt spændt denne gang

Anmeld

6. november 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Hehe ja det må det være nu må vi se jeg havde enten ægløsning sidste tirsdag eller i forgårs og synes jeg har sådan en mærkelig fornemmelse i maven ik fordi jeg har ondt, så nu må vi se det lykkedes mig at få positiv æl test to gange denne gang af en eller anden grund så er lidt spændt denne gang

Ja det kan jeg godt forstå. Så kan det være den er der denne gang. Krydser alt hvad jeg kan for dig.

min krop har denne gang også været helt anderledes. Fra virkelig at kunne mærke mens er på vej en helt uge før, har jeg ikke kunne det. Jeg er herre træt hele tiden og føler mig oppustet

Anmeld

6. november 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Ja det kan jeg godt forstå. Så kan det være den er der denne gang. Krydser alt hvad jeg kan for dig.

min krop har denne gang også været helt anderledes. Fra virkelig at kunne mærke mens er på vej en helt uge før, har jeg ikke kunne det. Jeg er herre træt hele tiden og føler mig oppustet

Spændende har du testet idag også?? 

Anmeld

6. november 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Spændende har du testet idag også?? 

Ja og den var negativ  

min mens skal komme i morgen, så håber den ikke kommer og grunden til negativ test er fordi den bare ikke kan måle det endnu 

Anmeld

6. november 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Ja og den var negativ  

min mens skal komme i morgen, så håber den ikke kommer og grunden til negativ test er fordi den bare ikke kan måle det endnu 

Det håber jeg også krydser fingre for dig

Anmeld

6. november 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Det håber jeg også krydser fingre for dig

Takker

Anmeld

6. november 2014

Lrm

Anonym skriver:

Jeg har først test dag på fredag. Men kunne ikke dy mig i går så jeg testede. Den var negativ. Jeg går jo stadig og håber og har allermest lyst til at teste i morgen. 

Vil det være dumt at teste i morgen? Vil den ikke stadig være negativ når jeg har test dag først fredag? Og mon det overhovedet ændre noget nu den er negativ. 

Testede igår negativ, og idag kunne jeg se en meget svag streg!! Så test, alt kan ske!!

Anmeld

6. november 2014

Anonym trådstarter

Lrm skriver:

Testede igår negativ, og idag kunne jeg se en meget svag streg!! Så test, alt kan ske!!

der bevarede du lige mit håb så håber jeg alt det jeg kan jeg testede her til morgen hvor den også var negativ. Men kan jo være den er der i morgen

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.