Kan resultat ændre sig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

893 visninger
21 svar
1 synes godt om
5. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg har først test dag på fredag. Men kunne ikke dy mig i går så jeg testede. Den var negativ. Jeg går jo stadig og håber og har allermest lyst til at teste i morgen. 

Vil det være dumt at teste i morgen? Vil den ikke stadig være negativ når jeg har test dag først fredag? Og mon det overhovedet ændre noget nu den er negativ. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Jeg har først test dag på fredag. Men kunne ikke dy mig i går så jeg testede. Den var negativ. Jeg går jo stadig og håber og har allermest lyst til at teste i morgen. 

Vil det være dumt at teste i morgen? Vil den ikke stadig være negativ når jeg har test dag først fredag? Og mon det overhovedet ændre noget nu den er negativ. 

Hvornår havde du ægløsning og hvor er din cyklus normalt? 

Anmeld

5. november 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Hvornår havde du ægløsning og hvor er din cyklus normalt? 

På fredag er der 14 dage siden jeg havde min ægløsning. Og den varede næsten en uge. Der havde jeg i hvert fald ægløsnings udflåd. Og min menstruation havde jeg sidst hvor den startede 11. Oktober. Og min cyklus varer altid 28 dage. 

Anmeld

5. november 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

På fredag er der 14 dage siden jeg havde min ægløsning. Og den varede næsten en uge. Der havde jeg i hvert fald ægløsnings udflåd. Og min menstruation havde jeg sidst hvor den startede 11. Oktober. Og min cyklus varer altid 28 dage. 

Okay hvornår stoppede du med prævention?  

Mange testerforskelligt nogle kan teste før tid og andre meget sent, måske kan testen være positiv imorgen (hvis du er gravid) der er ikke andet for end at vente teste igen senere

Anmeld

5. november 2014

got2b

Anonym skriver:

Kan se at din er 28 dage ligesom min, men min var bare præcis hvor jeg fik mens D 28, sluttede D 1. Og æl D 14, og jeg testede positiv 9/10 dage efter æl, dog efter tid, men stadig positiv

Anmeld

6. november 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Okay hvornår stoppede du med prævention?  

Mange testerforskelligt nogle kan teste før tid og andre meget sent, måske kan testen være positiv imorgen (hvis du er gravid) der er ikke andet for end at vente teste igen senere

Mener jeg stoppede i april/maj. Og har lige fra første dag haft regelmæssig mens samt og løsning.

det er også det jeg tænker. Men til trods for mange tegn så tænker jeg at der sikkert ikke er noget alligevel 

Anmeld

6. november 2014

Anonym trådstarter

got2b skriver:

Kan se at din er 28 dage ligesom min, men min var bare præcis hvor jeg fik mens D 28, sluttede D 1. Og æl D 14, og jeg testede positiv 9/10 dage efter æl, dog efter tid, men stadig positiv

Så kan der stadig være håb. Synes det er så svært at vente. Men kan jo være jeg først kan teste på dagen 

Anmeld

6. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg testede her til morgen selv om det først er i morgen. Stadig negativ. Så jeg begynder at tvivle på der er noget. 

Anmeld

6. november 2014

Kærlighediminmave

Anonym skriver:

Mener jeg stoppede i april/maj. Og har lige fra første dag haft regelmæssig mens samt og løsning.

det er også det jeg tænker. Men til trods for mange tegn så tænker jeg at der sikkert ikke er noget alligevel 

Det er svært at sige jo spændende du stoppede samtidig med mig så. Min cyklus har så til gengæld været alt andet end normal :p

Anmeld

6. november 2014

Anonym trådstarter

ønskemor skriver:

Det er svært at sige jo spændende du stoppede samtidig med mig så. Min cyklus har så til gengæld været alt andet end normal :p

Øv så har du slet ikke kunne regne med noget?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.