Råd søges - har ejeg evt. været gravid?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4. januar 2015

misscgn

Rengyduck, der skulle have stået jeg testede positiv på 2 ÆL tests i november måned.. Og det troede jeg ikke man kunne..! Det gik vist lidt for stærkt på tasterne der Synes nemlig jeg har læst et sted..!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2015

lillespir26

Hvis du kan tage noget klart udflåd mellem tommel og pegefinger og lave EB snor på 1 cm når du skiller de to finger så skulle du være på æl dagen og skal siges er selv gravid efter metoden ingen æl test tages hos mig 

Anmeld

4. januar 2015

misscgn

lillespir24 skriver:

Hvis du kan tage noget klart udflåd mellem tommel og pegefinger og lave EB snor på 1 cm når du skiller de to finger så skulle du være på æl dagen og skal siges er selv gravid efter metoden ingen æl test tages hos mig 

Det har jeg læst man kan... Men det har jeg ikke kunne i nogle år efterhånden, mit udflåd er altid mælkehvidt og sådan lidt tykt...  Så jeg bliver nød til at læne mig op af ÆL tests osv... Har dog spekuleret lidt på om jeg kunne have svært ved at blive gravid.. har en søster der overhovedet ikk ka få børn pga for mange mandlige hormoner, og en søster og en mor der fik afvide i en ung alder de ikke kunne få børn, min søster har så fået to og min mor tre, men det har ikke været nemt.

Anmeld

4. januar 2015

lillespir26

Det har jeg læst man kan... Men det har jeg ikke kunne i nogle år efterhånden, mit udflåd er altid mælkehvidt og sådan lidt tykt...  Så jeg bliver nød til at læne mig op af ÆL tests osv... Har dog spekuleret lidt på om jeg kunne have svært ved at blive gravid.. har en søster der overhovedet ikk ka få børn pga for mange mandlige hormoner, og en søster og en mor der fik afvide i en ung alder de ikke kunne få børn, min søster har så fået to og min mor tre, men det har ikke været nemt.

Det skal være klart udflåd man gør det med ikke mælkehvid for mange mandehomoner har både jeg som venter første min mormor som fik 2 børn og min søster som også har to så det kan lade sig gøre 

Anmeld

6. januar 2015

Tvillinger??

misscgn skriver:

Hej alle

Jeg har et spørgsmål. Kæresten og jeg prøver at blive gravide og tror i og for sig at det evt. har været lykkedes denne gang. MEN jeg tror så også det er gået til grunde, eller hvad man kan sige. Jeg forklarer lige og kunne godt tænke mig at vide om det bare har været ønske tænkning eller om der har været noget.

Vi dyrkede ubeskyttet sex d.21 oktober, havde ægløsning - ifølge min app. mellem den 23 og 28 oktober - og her inden for de sidste to uger, haft virkelig ømme bryster, har jeg normalt op til ÆL, og til mens, men dette har været slemt, det har været sådan at når jeg vågnede om morgen og skulle rejse mig svigede og gjorde mine bryster sygt ondt, samt de har været hævet, jeg har haft kvalme, både ved lugte jeg normalt ikke har noget i mod, og hvis jeg ikke spiste, og jeg plejer ikke at få kvalme af ikke og spise. Jeg har været mere træt end normalt, og har haft en appetit, der sagde spar to.

Ifølge min app. skulle min mens først være kommet på søndag, men troede så lidt på at den ikke kom pga. disse symptomer. I morges vågnede jeg med virkelige hæftige mens smerter, har haft små sammentrækninger i maven og har blødt meget mærkeligt. Sådan lidt lyserød, og mærke rødt med små hinder i af en art. Mit spørgsmål er nu, har jeg været gravid og "tabt" barnet eller har jeg bildt mig ind jeg var gravid?

Alle svar og tanker er velkomne.

Hilsen den lidt frustreret quinde.

Hej , jeg håber det er okay jeg spørg men hvilken app er det, hvor du kan "se" om du har æggeløsning:-)?

Anmeld

19. januar 2015

misscgn

Hej , jeg håber det er okay jeg spørg men hvilken app er det, hvor du kan "se" om du har æggeløsning:-)?

Hej. Jeg beklager det tog sin tid med svar, men har været på skiferie, så har først lige set du har skrevet. Det er en app, hvor du både kan holde styr på din mens, ægløsning osv. den hedder: M.Calender.

Har læst anmeldelser om den, og der er rigtig mange der har brugt den, også mht. at få børn, og de har været rigtig glade for den. Kender du den? Eller har du en bedre en, du kan foreslå?

Og det er helt i orden du spørger

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.