Hej alle
Jeg har et spørgsmål. Kæresten og jeg prøver at blive gravide og tror i og for sig at det evt. har været lykkedes denne gang. MEN jeg tror så også det er gået til grunde, eller hvad man kan sige. Jeg forklarer lige og kunne godt tænke mig at vide om det bare har været ønske tænkning eller om der har været noget.
Vi dyrkede ubeskyttet sex d.21 oktober, havde ægløsning - ifølge min app. mellem den 23 og 28 oktober - og her inden for de sidste to uger, haft virkelig ømme bryster, har jeg normalt op til ÆL, og til mens, men dette har været slemt, det har været sådan at når jeg vågnede om morgen og skulle rejse mig svigede og gjorde mine bryster sygt ondt, samt de har været hævet, jeg har haft kvalme, både ved lugte jeg normalt ikke har noget i mod, og hvis jeg ikke spiste, og jeg plejer ikke at få kvalme af ikke og spise. Jeg har været mere træt end normalt, og har haft en appetit, der sagde spar to.
Ifølge min app. skulle min mens først være kommet på søndag, men troede så lidt på at den ikke kom pga. disse symptomer. I morges vågnede jeg med virkelige hæftige mens smerter, har haft små sammentrækninger i maven og har blødt meget mærkeligt. Sådan lidt lyserød, og mærke rødt med små hinder i af en art. Mit spørgsmål er nu, har jeg været gravid og "tabt" barnet eller har jeg bildt mig ind jeg var gravid?
Alle svar og tanker er velkomne. 
Hilsen den lidt frustreret quinde.
Anmeld