Anonym skriver:
1000 tak for alt jeres støtte og jeres besvarelser. Det betød meget for mig at læse. Jeg har på ingen måder set nogle af kommentarerne som negative. Men blot gode budskaber.
Jeg tudede mig selv i søvne. Kunne slet ikke holde op igen.
Vågnede så pludseligt op i Nat med fornemmelsen af at der var noget der ikke kunne passe ift. Bankdamens beregninger. Så jeg gik dem igennem i nat. Og sørme om jeg ikke fandt 3 vigtige fejl. Jeg kontaktede hende her til morgen. Vi fik regnet på det. Og endte ud med et rådighedsbeløb på over 6600 kr pr. Mdr efter fødslen.
Så gråden blev vendt til glædestårer. Og forhøjelsen af lånet med 15000 blev en realitet.
Jeg har selvf. Ikke tænkt mig at bruge alle 15000 på babyting inden baby kommer. Men det er en lettelse at have dem til rådighed oveni det vi ellers har. Plus at der nu er til julegaver.
Utroligt hvordan tingene kan vende på et øjeblik. Har dælme været heldig med at komme helskindet ud af alle de svære situationer jeg har stået i, de sidste mange år.
Ej hvor dejligt, der har din underbevisthed været sej, den vidste lige der var noget galt 
Held og lykke med det hele 
Monica
Anmeld