Føler mig krænket!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2014

o1Mutte

Anonym skriver:

Bare stop med at kommentere mit opslag!

Undskylder mange gange for at jeg vælger at dele noget meget personligt og ikke mindst de følelser man kan gå og have når man har en mindre rar fortid omkring dette emne..

Jeg kommunikere fint med min mand, han ved hvad jeg kan lide og ikke kan lide, igår gik galt! Men det betyder ikke at vores forhold er dårligt, at vi skal søge hjælp eller har behov for alt muligt! Vi har et langt forhold bag os og vi har snakket om dette emne mange gange og ja så senest som i morges fik vi snakket det igennem og han forstår udemærket godt min følelse af at være blevet misbrugt og krænket i og med at jeg sagde stop og han blev ved

Øhh slap da af!
Folk prøver da bare at hjælpe 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2014

Mami

Anonym skriver:

Undskylder mange gange for at jeg vælger at dele noget meget personligt og ikke mindst de følelser man kan gå og have når man har en mindre rar fortid omkring dette emne..

Jeg kommunikere fint med min mand, han ved hvad jeg kan lide og ikke kan lide, igår gik galt! Men det betyder ikke at vores forhold er dårligt, at vi skal søge hjælp eller har behov for alt muligt! Vi har et langt forhold bag os og vi har snakket om dette emne mange gange og ja så senest som i morges fik vi snakket det igennem og han forstår udemærket godt min følelse af at være blevet misbrugt og krænket i og med at jeg sagde stop og han blev ved

Rolig rolig. 

Jeg har en lign fortid, modsat dig forstod jeg bare ikke at sige fra når der skete noget jeg ikke kunne lide, så jeg syntes det er så flot du kan sige av, i har ikke dårligt forhold men du har nogle problematikker i forhold til din sexualitet og din mand er nød til at være det mere opmærksom netop fordi du hurtig for grimme associationer.

iogmed jeg ikke kunne sige fra aftale manden og jeg at jeg kløede mig i panden så fjernede han hånden/stoppede med det han havde gang i og nussede mig på benet indtil jeg var klar igen. 

Måske i kan lave lign aftale?  

du er velkommen til at skrive PB hvis du har lyst, det er svært for folk uden den bagage at forstå og komme med råd

Anmeld

5. november 2014

Anonym trådstarter

o1Mutte skriver:

Øhh slap da af!
Folk prøver da bare at hjælpe 

Har bare ikke bedt om hjælpen herinde 

Anmeld

5. november 2014

o1Mutte

Anonym skriver:

Men folk skriver jo ikke i en ond mening?? Og jeg tolkede også dit indlæg, som om at du søgte råd og hjælp.. Men sorry så. Har åbenbart misforstået. 

Anmeld

5. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Anonym skriver:

Jeg tror simpelthen der er tale om misforståelser så. Jeg fangede ikke i dit første opslag at du har været udsat for overgreb tidligere, jeg troede du mente at igår var et overgreb fra din mands side. 

Der er ingen der hverken svarer dig grimt eller mener noget ondt, men du må undskylde hvis du er blevet misforstået. Det sker jo på skrift. Men ingen grund til at blive sur over det  

Anmeld

5. november 2014

Linkae

Anonym skriver:

Øhm... Wow tænker jeg så lige 

Syntes faktisk at det er tydeligt at pigerne herinde virkelig forsøgte, at være skånsome, men samtidig komme med noget konstruktivt. Hvis du reagere ligeså vildt overfor ham som din sidste indskudte kommentar til tråden ja så ved jeg snart ikke  

Jeg er da helt lamslået, hvad havde du forventet af respons på indlæggetr, hvis du reelt kun lige trængte til kram og få luftet ud så var det på sin plads eventuelt at skrive det for jeg læser de andres svar som oprigtige og konstruktive og på ingen måde negative. 

Håber dig og din mand finder en løsning sammen, sex skal være rart for begge parter 

Anmeld

5. november 2014

Nystart

Anonym skriver:

Så lad vær at skriv et oplæg i en debat hvis du ikke ønsker folk kommentere og kommer med råd eller andre synsvinkler på det du mener er sket....

Anmeld

5. november 2014

Anonym trådstarter

Jeg er ikke sur, det vil jeg gerne lige slå fast. Jeg er ked af at folk ikke har læst mit opslag korrekt, i og med der ikke bliver læst at jeg nu er en voksen der har været udsat for overgreb og voldtægt og at min mand kender min historie og misvisende tror at den rette vej er at komme med råd og vejledning ud fra en episode jeg har skrevet om kort efter det er sket. 

At skrive jeg ikke burde skrive et opslag om det, hvis jeg ikke ønsker råd og vejledning er for mig meget underligt, læser mange opslag herinde, hvor folk bare trænger til at komme ud med tingene og lige kl. 23 i går var I så lige det eneste sted jeg kunne skrive..

Anmeld

5. november 2014

aarhusmor

Anonym skriver:

Jeg er ikke sur, det vil jeg gerne lige slå fast. Jeg er ked af at folk ikke har læst mit opslag korrekt, i og med der ikke bliver læst at jeg nu er en voksen der har været udsat for overgreb og voldtægt og at min mand kender min historie og misvisende tror at den rette vej er at komme med råd og vejledning ud fra en episode jeg har skrevet om kort efter det er sket. 

At skrive jeg ikke burde skrive et opslag om det, hvis jeg ikke ønsker råd og vejledning er for mig meget underligt, læser mange opslag herinde, hvor folk bare trænger til at komme ud med tingene og lige kl. 23 i går var I så lige det eneste sted jeg kunne skrive..

Hvilken type svar ville du gerne have haft?

Du nævner at andre fortæller deres historier fordi de har brug for det- det er selvfølgelig korrekt. Men har ingen svaret på deres tråde?

Det her er jo et forum hvor, hvis man skriver, så må man forvente at nogen svarer. Alle har som andre også har nævnt, svaret i god mening.

Næste gang så skriv hvad du forventer af svar eller om du ingen svar ønsker.

Anmeld

5. november 2014

Anonym trådstarter

aarhusmor skriver:

Hvilken type svar ville du gerne have haft?

Du nævner at andre fortæller deres historier fordi de har brug for det- det er selvfølgelig korrekt. Men har ingen svaret på deres tråde?

Det her er jo et forum hvor, hvis man skriver, så må man forvente at nogen svarer. Alle har som andre også har nævnt, svaret i god mening.

Næste gang så skriv hvad du forventer af svar eller om du ingen svar ønsker.

Ville ingen svar have haft og forventede som ved mange af mine andre opslag herinde fra heller ikke at få svar..

Ja set her bagefter skulle jeg nok have skrevet jeg ingen respons ønskede, men skrev opslaget mens jeg var meget ked af det og det var ikke lige det jeg tænkte på...

Men tak for rådet og det vil jeg tage med

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.