Anonym skriver:
Bare stop med at kommentere mit opslag!
Undskylder mange gange for at jeg vælger at dele noget meget personligt og ikke mindst de følelser man kan gå og have når man har en mindre rar fortid omkring dette emne..
Jeg kommunikere fint med min mand, han ved hvad jeg kan lide og ikke kan lide, igår gik galt! Men det betyder ikke at vores forhold er dårligt, at vi skal søge hjælp eller har behov for alt muligt! Vi har et langt forhold bag os og vi har snakket om dette emne mange gange og ja så senest som i morges fik vi snakket det igennem og han forstår udemærket godt min følelse af at være blevet misbrugt og krænket i og med at jeg sagde stop og han blev ved
Øhm... Wow tænker jeg så lige 
Syntes faktisk at det er tydeligt at pigerne herinde virkelig forsøgte, at være skånsome, men samtidig komme med noget konstruktivt. Hvis du reagere ligeså vildt overfor ham som din sidste indskudte kommentar til tråden ja så ved jeg snart ikke
Jeg er da helt lamslået, hvad havde du forventet af respons på indlæggetr, hvis du reelt kun lige trængte til kram og få luftet ud så var det på sin plads eventuelt at skrive det for jeg læser de andres svar som oprigtige og konstruktive og på ingen måde negative.
Håber dig og din mand finder en løsning sammen, sex skal være rart for begge parter 
Anmeld