Føler mig krænket!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.699 visninger
21 svar
26 synes godt om
4. november 2014

Anonym trådstarter

Af min mand!

Vi har optakt til sex og det hele er skønt, lige indtil at han begynder at stikke sine fingre op i mig, siger flere gange av og han nusser  videre, og forsøger så igen. Til sidst selvom jeg har sagt av og spurgt om han ikke godt vil være sød og gøre det anerledes, trænger han sig op i mig! Siger igen at det gør ondt, men han bliver ved og det ender med jeg fjerner mig fra ham sådan helt fysisk!

Jeg føler mig virkelig krænket og ikke mindst misbrugt! Jeg er nu en voksen der har været udsat for seksuelt overgreb og ja voldtægt og min mand ved det! Det her er ikke første gang, men det blev sidste! En af mine allermest følsomme grænser er blevet overtrådt!

Jeg har endda så ondt nu at det gør ondt når jeg tisser og skal tørre mig...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. november 2014

Stjerneskud84

Puha, ubehageligt.. 

Svare han dig ikke når du siger det? Hvad gør han når fysisk skubber ham væk? 

Jeg tænker en snak, hvor du fortæller ham, hvordan du har det og at han skal lytte til dig og ikke bare udfører det som han vil have det. 

Anmeld

5. november 2014

Anonym trådstarter

Stjerneskud84 skriver:

Puha, ubehageligt.. 

Svare han dig ikke når du siger det? Hvad gør han når fysisk skubber ham væk? 

Jeg tænker en snak, hvor du fortæller ham, hvordan du har det og at han skal lytte til dig og ikke bare udfører det som han vil have det. 

Jo han siger undskyld og spørger hvad der gør ondt, dertil kan jeg kun svare det han gør og at det føles som om han river mig og alligevel kører han tilbage i samme spor efter at have nusset mig lidt.

Vi har haft samtalen før, da det ikke er første gang og vi snakker stadig umotiveret om, hvad han har af ønsker og behov og jeg ligeså, desværre spiller de bare ikke helt sammen, men vi havde fundet en løsning.

Men sådan noget her, gør bare at jeg helt mister lysten til at være intim med ham

Anmeld

5. november 2014

Stjerneskud84

Anonym skriver:

Jo han siger undskyld og spørger hvad der gør ondt, dertil kan jeg kun svare det han gør og at det føles som om han river mig og alligevel kører han tilbage i samme spor efter at have nusset mig lidt.

Vi har haft samtalen før, da det ikke er første gang og vi snakker stadig umotiveret om, hvad han har af ønsker og behov og jeg ligeså, desværre spiller de bare ikke helt sammen, men vi havde fundet en løsning.

Men sådan noget her, gør bare at jeg helt mister lysten til at være intim med ham

Det kan jeg sagtens forstå du gør.. 

Hvis jeg havde nogle råd, skrev jeg dem gerne.. 

Hmm.. 

Anmeld

5. november 2014

Pikku Myy

Anonym skriver:

Af min mand!

Vi har optakt til sex og det hele er skønt, lige indtil at han begynder at stikke sine fingre op i mig, siger flere gange av og han nusser  videre, og forsøger så igen. Til sidst selvom jeg har sagt av og spurgt om han ikke godt vil være sød og gøre det anerledes, trænger han sig op i mig! Siger igen at det gør ondt, men han bliver ved og det ender med jeg fjerner mig fra ham sådan helt fysisk!

Jeg føler mig virkelig krænket og ikke mindst misbrugt! Jeg er nu en voksen der har været udsat for seksuelt overgreb og ja voldtægt og min mand ved det! Det her er ikke første gang, men det blev sidste! En af mine allermest følsomme grænser er blevet overtrådt!

Jeg har endda så ondt nu at det gør ondt når jeg tisser og skal tørre mig...

Når jeg læser det du skriver, ser jeg 2 muligheder:

*Din mand har det fint med at du ikke "er med" i projektet. Måske tænder han endda på det. Han er ligeglad med at det gør ondt og er ubehageligt for dig, fordi det er sådan han kan lide det.

*Han ved simpelthen ikke hvad han skal gøre. Han kender "nus" og "fingeren op". Virker den sidste ikke, nusser han lidt mere, inden han prøver igen. Han er overbevist om at penetrering er vejen frem. Det lyder som om du har fortalt ham hvad han ikke skal gøre, men har du fået fortalt ham, hvad du gerne vil have han skal gøre for at du bliver tændt og er med?

Hvis det første er tilfældet, synes jeg du skal overveje at komme væk, men umiddelbart lyder det måske mere som det er den sidste mulighed der er tilfældet. Hvis jeg har ret, bliver I nødt til at kommunikere. Begge 2. Du skal fortælle ham hvad han skal gøre, istedet for hvad han ikke skal gøre. Og han skal give sig selv tid til at prøve. Måske I skulle tage en udforskningsseance, hvor samleje er forbudt, så han kan udforske din krop uden penetrering som mål.

Jeg tænker desuden at det måske er kommet for langt ud nu (du bruger meget stærke ord som overgreb ogvoldtægt) til at I selv kan reparere jeres forhold. Måske var det en god idé også at få en professionel ind over.

Held og lykke

Anmeld

5. november 2014

Mor11

Profilbillede for Mor11
Pikku Myy skriver:

*Din mand har det fint med at du ikke "er med" i projektet. Måske tænder han endda på det. Han er ligeglad med at det gør ondt og er ubehageligt for dig, fordi det er sådan han kan lide det.

*Han ved simpelthen ikke hvad han skal gøre. Han kender "nus" og "fingeren op". Virker den sidste ikke, nusser han lidt mere, inden han prøver igen. Han er overbevist om at penetrering er vejen frem. Det lyder som om du har fortalt ham hvad han ikke skal gøre, men har du fået fortalt ham, hvad du gerne vil have han skal gøre for at du bliver tændt og er med?

Hvis det første er tilfældet, synes jeg du skal overveje at komme væk, men umiddelbart lyder det måske mere som det er den sidste mulighed der er tilfældet. Hvis jeg har ret, bliver I nødt til at kommunikere. Begge 2. Du skal fortælle ham hvad han skal gøre, istedet for hvad han ikke skal gøre. Og han skal give sig selv tid til at prøve. Måske I skulle tage en udforskningsseance, hvor samleje er forbudt, så han kan udforske din krop uden penetrering som mål.

Jeg tænker desuden at det måske er kommet for langt ud nu (du bruger meget stærke ord som overgreb ogvoldtægt) til at I selv kan reparere jeres forhold. Måske var det en god idé også at få en professionel ind over.

Held og lykke

Helt enig

jeg tror mest på at han ikke kender til andet, da han faktisk siger "undskyld" og prøver noget andet lidt,  når der bliver sagt av. 

Mange mænd ved ikke hvad der ellers er at gøre hvis de ikke bliver guidet. De går direkte efter bryster og skræv Ved godt det kan være svært at sige direkte hvad man vil have, men så flyt hans hænder, hoved eller hvad det nu kunne være derhen hvor du gerne vil røres. Eller gør det selv så han kan se hvordan han kan gøre..

men ja, når i er derude hvor du ligefrem føler dig voldtaget, så kræver det nok lige en snak inden i går i krig igen.. 

Anmeld

5. november 2014

Kløver

Mår han siger undskyld, stopper pg prøver igen dog ved igen at det er forkert, ser jeg det ikke som overgreb, men at i mistolker hinanden. Måske det er vigtigt i får snakket og hjulpet hinanden til hvad der er rart og ikke hvad der ikke er rart, nogle mænd gør deres bedste men famler lidt i blinde, og når han stopper og nusser når du beder ham om det, vil jeg kalde det et mislykket forsøg på at gøre det rart. Du får fint sagt fra og hvad jeg forstår respekterer han men mangler hjælp til hvad han kan gøre rigtigt, frustrerende ja, og noget i sammen skal arbejde på, men nej jeg vil ikke kalde det et overgreb eller at du er misbrugt eller i den retning 

Anmeld

5. november 2014

Anonym trådstarter

Pikku Myy skriver:

Held og lykke

Som skrevet er det ikke første gang og jeg har fortalt ham hvad jeg ønsker og da han spurgte hvad der gjorde ondt kunne jeg jo kun sige at det var det han gjorde for det var det som gjorde ondt!

Vores forhold fejler ingenting! Jeg fortæller blot herinde at jeg får en følelse af at være blevet udnyttet pga min fortid med 3 års regelmæssig overgreb og voldtægt, så det måske kunne give et bedre billede af, hvorfor jeg reagere som jeg gør..

Desuden har smerterne stået på længe, de andre gange har han dog valgt at stoppe og ja jeg har søgt læge

Anmeld

5. november 2014

aarhusmor

Jeg kan godt forstå du føler han er gået over din grænse. Når han ikke stopper, selvom du beder om det i form af av osv. så er det jo et overgreb. Men den slags kan jo ske fordi man misforstår hinanden. Som andre er inde på er det en god idé at få den snak med ham, om at han gik for langt, at du følte det var et overgreb - at du ikke accepterer den slags osv.

Jeg håber det løser det. Du skal i hvert fald ikke føle at du er udsat for overgreb

Anmeld

5. november 2014

Anonym trådstarter

Bare stop med at kommentere mit opslag!

Undskylder mange gange for at jeg vælger at dele noget meget personligt og ikke mindst de følelser man kan gå og have når man har en mindre rar fortid omkring dette emne..

Jeg kommunikere fint med min mand, han ved hvad jeg kan lide og ikke kan lide, igår gik galt! Men det betyder ikke at vores forhold er dårligt, at vi skal søge hjælp eller har behov for alt muligt! Vi har et langt forhold bag os og vi har snakket om dette emne mange gange og ja så senest som i morges fik vi snakket det igennem og han forstår udemærket godt min følelse af at være blevet misbrugt og krænket i og med at jeg sagde stop og han blev ved

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.