Anonym skriver:
Af min mand!
Vi har optakt til sex og det hele er skønt, lige indtil at han begynder at stikke sine fingre op i mig, siger flere gange av og han nusser videre, og forsøger så igen. Til sidst selvom jeg har sagt av og spurgt om han ikke godt vil være sød og gøre det anerledes, trænger han sig op i mig! Siger igen at det gør ondt, men han bliver ved og det ender med jeg fjerner mig fra ham sådan helt fysisk!
Jeg føler mig virkelig krænket og ikke mindst misbrugt! Jeg er nu en voksen der har været udsat for seksuelt overgreb og ja voldtægt og min mand ved det! Det her er ikke første gang, men det blev sidste! En af mine allermest følsomme grænser er blevet overtrådt!
Jeg har endda så ondt nu at det gør ondt når jeg tisser og skal tørre mig...
Når jeg læser det du skriver, ser jeg 2 muligheder:
*Din mand har det fint med at du ikke "er med" i projektet. Måske tænder han endda på det. Han er ligeglad med at det gør ondt og er ubehageligt for dig, fordi det er sådan han kan lide det.
*Han ved simpelthen ikke hvad han skal gøre. Han kender "nus" og "fingeren op". Virker den sidste ikke, nusser han lidt mere, inden han prøver igen. Han er overbevist om at penetrering er vejen frem. Det lyder som om du har fortalt ham hvad han ikke skal gøre, men har du fået fortalt ham, hvad du gerne vil have han skal gøre for at du bliver tændt og er med?
Hvis det første er tilfældet, synes jeg du skal overveje at komme væk, men umiddelbart lyder det måske mere som det er den sidste mulighed der er tilfældet. Hvis jeg har ret, bliver I nødt til at kommunikere. Begge 2. Du skal fortælle ham hvad han skal gøre, istedet for hvad han ikke skal gøre. Og han skal give sig selv tid til at prøve. Måske I skulle tage en udforskningsseance, hvor samleje er forbudt, så han kan udforske din krop uden penetrering som mål.
Jeg tænker desuden at det måske er kommet for langt ud nu (du bruger meget stærke ord som overgreb ogvoldtægt) til at I selv kan reparere jeres forhold. Måske var det en god idé også at få en professionel ind over.
Held og lykke