Er "vådligger" arveligt??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5. november 2014

monzemussen

Tror også det er arveligt. Min mor var det. Kan ikke huske hvor længe og jeg var det til jeg var 18. Jeg har også haft de ringeapparater. Det sjove var bare at jeg aldrig vågnede af dem ;-). Sov åbenbart tungt, men det gjorde min mor tilgengæld. Tror min mor var mere træt af det ringeri end mig :-P

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

5. november 2014

aarhusmor

FrkGranger skriver:

Ved godt det er et.ømt punkt...

Men vil bare tilkendegive at det er noget djævlen har skabt især når vådliggeren er (min bror) er den eneste der ikke vågnede... 

Vi delte værelse...

Stakkel at I skulle sove i samme værelse.

Jeg havde mit eget værelse, men jeg havde både mor, far og 6 søskende, som jeg husker (ved ikke om det er helt korrekt) vågnede alle sammen og drillede mig om morgenen

Det skal lige siges at de var så meget ældre end mig at de lige var stoppet selv med at tisse i sengen

Anmeld

5. november 2014

aarhusmor

L-Mortil2 skriver:

Samme her, sund og rask, men våd om natten, meget våd! Hvis jeg mander mig op og bære ham på wc kl 24 og kl 3 er vi heldige han er tør kl 5.30 når de står op, men jeg har næsten ikke hverken kræfter eller overskud til det (øverste køje i køjeseng) + han vågner :-(

Det er også meget at du står op for det. Du skal jo også hænge sammen.
Min søn er helt sikkert for tung til mig og ligger også i højseng.

Han har ble på.

Jeg vil bare gerne have hjælp, så han ikke skal ligge med ble hvis de skal på ture.

Anmeld

5. november 2014

L-Mortil3

aarhusmor skriver:

Det er også meget at du står op for det. Du skal jo også hænge sammen.
Min søn er helt sikkert for tung til mig og ligger også i højseng.

Han har ble på.

Jeg vil bare gerne have hjælp, så han ikke skal ligge med ble hvis de skal på ture.

Det er også hvad der nager mig helt forfærdigt, han starter i skole i det nye år, og taler jævnligt med vennerne om at så er man store nok til at sove sammen med mere.

når jeg tænker tilbage er jeg aaaaldrig blevet drillet , min mor gjorde et fantastisk oplysende job ved at tale med de forældre til mine venner hvor vi skulle sove osv, det har jeg været dybt taknemmelig over. Men jeg husker stadig skammen og den pinagtige følelse morgen og aften 

Anmeld

5. november 2014

aarhusmor

L-Mortil2 skriver:

Det er også hvad der nager mig helt forfærdigt, han starter i skole i det nye år, og taler jævnligt med vennerne om at så er man store nok til at sove sammen med mere.

når jeg tænker tilbage er jeg aaaaldrig blevet drillet , min mor gjorde et fantastisk oplysende job ved at tale med de forældre til mine venner hvor vi skulle sove osv, det har jeg været dybt taknemmelig over. Men jeg husker stadig skammen og den pinagtige følelse morgen og aften 

Ja den skam husker jeg også.

Min dreng går i 2. klasse og det er først nu de begynder at sove sammen. I 0. og 1. klasse snakkede børnene om det. Men det var vist kun 2 drenge der prøvede at sove sammen.

Heldigvis er der flere vådliggere i klassen, så det er ikke helt tabu endnu.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.