Hvad sker der for folk - og hvad skal jeg gøre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

23. august 2009

LotteGabriella

Pia. skriver:

For at gøre en kort historie lang har jeg fundet et pandora armbånd helt fyld op med pandoraled - både i guld og sølv, hvilket jo giver armbåndet en vis værdi...

Jeg vælger at hænge en seddel op her nede hvor jeg bor med billede af det flotte armbånd... - og mit nummer..

Hvad sker der så .... ind til videre er der 24 personer der har ringet og sagt det er deres !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HALLOOOOO... Det kan jo ikke passe... findes der ingen ærlige mennesker mere......

ringer til polititet i morgen og så indlevere jeg det der i stedet for, så håber jeg den rigtige person melder det savnet og får sit flotte armbånd...

Jeg har selv sådan et armbånd - og pyt med hvad det snart er oppe i, i pris, men det betyder meget for mig da hvert et led er personligt og som jeg har fået at folk der betyder noget for mig...

Nå måtte bare lige have luft... Er chokket over folk er så FRÆKKE !!!

Knus Pia....

eeeiiiijjjj helt ærligt, hvor er det bare langt ude sådan nogle mennesker burde skamme sig

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

anna-jonas

Vildt, at der er 25 personer der hævder ejerskab på sådan et armbånd. Synes det virker helt grotesk. Tænk at man kan få sig selv til at ringe, og lyve.......

Anmeld

23. august 2009

Balderson

Det er utroligt hvad folk kan få sig selv til....

Undlad billede, næste gang...

Jeg har selv 2 pandora armbånd med masser af led, og jeg kan sagtens uden problemer nævne 15 af de led der er på..

Godt at du går til politiet imorgen...

Anmeld

23. august 2009

Pia.

Anna-jonas skriver:

Vildt, at der er 25 personer der hævder ejerskab på sådan et armbånd. Synes det virker helt grotesk. Tænk at man kan få sig selv til at ringe, og lyve.......

Det fortæller desværre nok lidt om stedet hvor jeg bor nu - heldigvis ikke så længe mere...

Men har fjernet den seddel jeg havde sat op.... jeg så chokket over folk er så uærlige og vil lyve om den slags ting...

Anmeld

23. august 2009

Pia.

Balderson skriver:

Det er utroligt hvad folk kan få sig selv til....

Undlad billede, næste gang...

Jeg har selv 2 pandora armbånd med masser af led, og jeg kan sagtens uden problemer nævne 15 af de led der er på..

Godt at du går til politiet imorgen...

Ja nu hvor i er flere der nævner det med billede var dumt, kan jeg god se det, men jeg havde ikke i min vildeste fantasi regnet med at folk ville misbruge det og alligevel kommer det så slet ikke bag på mig nu hvor det er sket...

snakkede lige med min exmand for lidt siden han var også chokket over det...

!!!!!!

Anmeld

23. august 2009

Mormilla

Ja gid at folk var lidt mere ærlig!!!

Anmeld

23. august 2009

forår

hvor er det ærgeligt altså, bliver helt harm over folk og deres manglende pli.
slakkels den som har mistet det

Anmeld

23. august 2009

Vingummien

Pia. skriver:

For at gøre en kort historie lang har jeg fundet et pandora armbånd helt fyld op med pandoraled - både i guld og sølv, hvilket jo giver armbåndet en vis værdi...

Jeg vælger at hænge en seddel op her nede hvor jeg bor med billede af det flotte armbånd... - og mit nummer..

Hvad sker der så .... ind til videre er der 24 personer der har ringet og sagt det er deres !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HALLOOOOO... Det kan jo ikke passe... findes der ingen ærlige mennesker mere......

ringer til polititet i morgen og så indlevere jeg det der i stedet for, så håber jeg den rigtige person melder det savnet og får sit flotte armbånd...

Jeg har selv sådan et armbånd - og pyt med hvad det snart er oppe i, i pris, men det betyder meget for mig da hvert et led er personligt og som jeg har fået at folk der betyder noget for mig...

Nå måtte bare lige have luft... Er chokket over folk er så FRÆKKE !!!

Knus Pia....

Syntes også at når du aflevere det til politiet så lige informere dem om at der er så mange der har ringet på det, så de ved de lige skal spørge lidt ekstra ind før de giver det til en

Anmeld

23. august 2009

Frederikke80

Profilbillede for Frederikke80
Aih, jeg er godt nok helt rystet over det du skriver... tænk at folk kan finde på at opføre sig sådan
Hvor er det sørgeligt...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.