Hvad sker der for folk - og hvad skal jeg gøre ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

968 visninger
18 svar
0 synes godt om
23. august 2009

Pia.

For at gøre en kort historie lang har jeg fundet et pandora armbånd helt fyld op med pandoraled - både i guld og sølv, hvilket jo giver armbåndet en vis værdi...

Jeg vælger at hænge en seddel op her nede hvor jeg bor med billede af det flotte armbånd... - og mit nummer..

Hvad sker der så .... ind til videre er der 24 personer der har ringet og sagt det er deres !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HALLOOOOO... Det kan jo ikke passe... findes der ingen ærlige mennesker mere......

ringer til polititet i morgen og så indlevere jeg det der i stedet for, så håber jeg den rigtige person melder det savnet og får sit flotte armbånd...

Jeg har selv sådan et armbånd - og pyt med hvad det snart er oppe i, i pris, men det betyder meget for mig da hvert et led er personligt og som jeg har fået at folk der betyder noget for mig...

Nå måtte bare lige have luft... Er chokket over folk er så FRÆKKE !!!

Knus Pia....

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. august 2009

Pia.

Så ringede der lige en mere - 25 personer er jeg oppe på... spurgte lige, om han (det var sjovt nok igen en mand hvis kæreste havde mistet det) kunne forklare mig lidt om hvordan det så ud... og så siger han - du kan da ikke forvente jeg ved hvad hvert et led forstiller !!!! Går ned og fjerner min seddel nu - så slipper jeg forhåbentlig for flere opkald...

Anmeld

23. august 2009

MorTilGustav

Ej, det er sgu da rystende!! Ja ja, man opdager nye ting om sine medmennesker hver dag

Anmeld

23. august 2009

Jordbærpigen

Folk er simpelthen bare SÅ griske. Så snart det drejer sig om noget man kan få, skal man nok være der, men så snart man skal af med noget, er der ingen der vil.
Og hvorfor ringer en fyr og siger at det er hans kæreste der har tabt det? Hvorfor ringer hun ikke selv? Come on mand.

Anmeld

23. august 2009

Pia.

Cecilia84 skriver:

Ej, det er sgu da rystende!! Ja ja, man opdager nye ting om sine medmennesker hver dag

Ja syntes du ikke... Kan blive helt flov på deres vegne... men så lærte jeg da det... man skal selv passe på med at være for ærlig...

Folk blev jo nærmest grove over for mig, fordi jeg ikke ville udlevere det alligevel... måtte sige de kunne henvende sig til polititet i morgen eftermiddag, der ville det ligge der...

Anmeld

23. august 2009

Pia.

Jane84 skriver:

Folk er simpelthen bare SÅ griske. Så snart det drejer sig om noget man kan få, skal man nok være der, men så snart man skal af med noget, er der ingen der vil.
Og hvorfor ringer en fyr og siger at det er hans kæreste der har tabt det? Hvorfor ringer hun ikke selv? Come on mand.

kan kun give dig ret... der var flere mænd der rignede - (måske den samme, det aner jeg ikke) og havde samme historie om kæresten eller konen) - jeg er helt chokket...

Anmeld

23. august 2009

Lullaby

Jeg mistede engang en halskæde i den lokale solariebiks. Opdagede det da jeg kom ud derfra og en anden var gået ind. Ventede derefter på personen blev færdig og gik så ind. Min halskæde var væk. Spurgte personen der kom ud efter den og hun sagde at hun i hvert fald ikke havde set den. Jeg blev bare så ked af det. Den lå i karmen da jeg gik og nu var den væk. Den betød meget for mig og hun kunne sagtens have kommet ud af den knibe ved at sige at hun havde fundet den og hun ville indlevere den på politistationen. Det var en gave fra min mand på vores bryllupsdag med mit navn på så alle kunne endda ikke bruge den

Anmeld

23. august 2009

Pia.

MorpåSjælland skriver:

Jeg mistede engang en halskæde i den lokale solariebiks. Opdagede det da jeg kom ud derfra og en anden var gået ind. Ventede derefter på personen blev færdig og gik så ind. Min halskæde var væk. Spurgte personen der kom ud efter den og hun sagde at hun i hvert fald ikke havde set den. Jeg blev bare så ked af det. Den lå i karmen da jeg gik og nu var den væk. Den betød meget for mig og hun kunne sagtens have kommet ud af den knibe ved at sige at hun havde fundet den og hun ville indlevere den på politistationen. Det var en gave fra min mand på vores bryllupsdag med mit navn på så alle kunne endda ikke bruge den

Øv hvor trist.... hvorfor er folk sådan... jeg ville ikke engang turde... tror folk ville kunne se på mig hvis jeg tog noget der ikke var mit...

En lille historie fra da jeg var barn/teenager, gik på et tidspunkt sammen med en pige der var lidt større end mig og hun stjal en dag nogle diddle kort og gav mig der efter 2 af dem fordi jeg ikke sagde noget - jeg så hun tog dem og havde det så skidt, så jeg fortalte min mor det da jeg kom hjem og så gik vi ned og afleverede dem tilbage - den oplevelse ligger faktisk meget klart i min hukommelse og jeg tror aldrig jeg glemmer det - følte mig som en TYV og havde det så skidt med det... UFFF... så tyv bliver jeg aldrig...

Nå et lille sidespring....

Anmeld

23. august 2009

Vingummien

Pia. skriver:

For at gøre en kort historie lang har jeg fundet et pandora armbånd helt fyld op med pandoraled - både i guld og sølv, hvilket jo giver armbåndet en vis værdi...

Jeg vælger at hænge en seddel op her nede hvor jeg bor med billede af det flotte armbånd... - og mit nummer..

Hvad sker der så .... ind til videre er der 24 personer der har ringet og sagt det er deres !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HALLOOOOO... Det kan jo ikke passe... findes der ingen ærlige mennesker mere......

ringer til polititet i morgen og så indlevere jeg det der i stedet for, så håber jeg den rigtige person melder det savnet og får sit flotte armbånd...

Jeg har selv sådan et armbånd - og pyt med hvad det snart er oppe i, i pris, men det betyder meget for mig da hvert et led er personligt og som jeg har fået at folk der betyder noget for mig...

Nå måtte bare lige have luft... Er chokket over folk er så FRÆKKE !!!

Knus Pia....

Er svinsk sådan noget, når folk gør sådan.
Er da endnu værre hvis den person der virkelig ejer det er en af dem der ringer og man bare ikke tror på personen.

Sørgeligt faktisk at folk er sådan

Anmeld

23. august 2009

Helle30

Ja, det er godtnok frækt. En anden gang kunne du/man måske undlade billedet. Nogen detaljer må den rette ejer jo kunne huske om sit armbånd.

- Helle

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.